Українська | English

Головна » Національний банк » Контакти » Звернення громадян

Звернення громадян

Адреси для листування та подання письмових звернень громадян:

Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ – 8, 01601

Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ – 8, 01601

 

Довідка про розгляд документів (вхідних, звернень громадян, запитів на інформацію, адвокатських запитів): тел. (+38 044) 230-18-44 (пн.-чт. - 8:00 – 13:00, 13:45 – 19:00, пт. - 8:00 – 13:00, 13:45 – 17:45)

 

Телефонна "гаряча лінія": тел. (+38 044) 230-19-60

 

Форма електронного звернення громадянина ( та ), яке надсилається на nbu@bank.gov.ua

 

Додаток до Порядку організації роботи телефонної "гарячої лінії" у Національному банку України

 

Вимоги до оформлення письмових звернень громадян (Закон України "Про звернення громадян")

 

 

Запис на особистий прийом:

Запис на особистий прийом; тел. (+38 044) 230-18-40

Громадська приймальня: вул. Інститутська, 12, кімн. 24

 

Графік особистого прийому громадян

 

Організація особистого прийому громадян

 

Стан розгляду звернень громадян

 

  На початок сторінки