1. Забув(ла) свій логін, що був вказаний при реєстрації, що робити?
Оберіть в рубриці "Контакти" посилання "Обробка запитів громадян щодо технічної підтримки сервісу "On-line замовлення"".
В листі до адміністратора зазначте свої дані реєстрації: прізвище, ім'я, по-батькові, дата народження і електронну пошту реєстрації.
Очікуйте на відповідь служби підтримки, що надійте на електронну пошту зазначену при реєстрації.
2. Забув(ла) пароль для входу в систему. Що робити?
Скористайтеся функцією Забув пароль. На вашу електронну скриньку, яку ви вказали при реєстрації
(або потім змінили у особистому кабінеті), буде надіслано лист з посиланням для зміни паролю.
Ваші наступні дії мають бути такими:
1. Закрийте поточну сторінку з повідомлення про успішну відправку на пошту повідомлення.
2. Відкрийте поштове посилання з темою "Зміна паролю" та перейдіть за посиланням.
3. Ваш логін та новий пароль відобразиться на екрані.
4. Виділіть текст паролю, скопіюйте в буфер обміну або перепишіть текст на аркуш паперу, довжина нового паролю - 8 символів
і відповідає усім вимогам до складності паролю (містить хоча б одну цифру, маленьку літеру, велику літеру і спеціальний символ).
5. Натисніть кнопку зверху "Вхід", введіть свій логін та в поле "Пароль" скопіюйте з буфера обміну новий пароль.
6. Якщо після вставки паролю з буферу обміну не відбувається авторизація у системі - акуратно наберіть пароль вручну.
Увага! текст чутливий до регістру.
7. Після успішної авторизації, рекомендовано змінити пароль в Особистому кабінеті.
Звертаємо вашу увагу на те, що посилання, яке міститься у листі для зміни паролю дійсне протягом 60 хвилин
з моменту надсилання та є одноразовим, тому не зволікайте з кроком під номером 2.
3. Реєструюся в системі, набираю пароль, постійно підсвічує червоним і не пропускає далі. У чому справа?
Зверніть увагу на особливості набору паролю:
1. Довжина паролю - не менше 8 символів
2. Пароль повинен обов'язково містити хоча б одну велику літеру, хоча б одну маленьку літеру, хоча б одну цифру та хоча б один спец. символ.
3. Не дозволяється використовувати кириличні символи (набір паролю лише при англійській розкладці клавіатури)
4. До спец символів входять лише .,@#$^%&+=!_~
Спробуйте щось на зразок Sproba2016!
4. Як внести виправлення в особисті дані, що були зазначені при реєстрації?
Здійсніть вхід до системи. Оберіть рубрику «Особистий кабінет», закладку «Персональні дані», натисніть посилання «Надіслати заявку на зміну особистих даних».
Увага! Прочитайте попередження на екрані у яких випадках розглядається заявка на зміну персональних даних.
Уважно здійсніть редагування необхідних полів персональних даних в заявці.
Надішліть заявку на розгляд, протягом одного робочого дня Ваша заявка буде виконана/відхилена.
Нагадуємо, що згідно Правил замовлення, при здійснені реєстрації фізичної особи в системі як громадянина України,
всі дані зазначаються виключно українською мовою.
5. Що означає поле «Регіон отримання замовлення» в закладці «Персональні дані»?
Регіон отримання замовлення – це регіон, який Ви можете зазначити як пріоритетний, для автоматичного відображення доступних замовлень в ньому,
при натисканні рубрики «Замовити».
Ви можете змінити регіон в закладці «Персональні дані» особистого кабінету або обирати кожного разу необхідний Вам для перегляду регіон в рубриці «Замовити».
6. В особистому кабінеті не відображаються замовлення, які були нещодавно здійснені, чому?
На дату введення продукції в обіг, замовлення, що були здійснені в регіонах, де реалізацію забезпечують підрозділи АТ "Державного ощадного банку України",
переміщуються з актуальних записів до загальних. Для перегляду таких замовлень натисніть кнопку фільтра "Всі записи" в особистому кабінеті та відсортуйте
інформацію, натискаючи (у разі потреби декілька раз) на назву необхідної колонки таблиці.
7. Натискаю «Замовити», але замість монет бачу повідомлення «На жаль, вичерпана кількість доступної продукції для замовлення в обраному регіоні отримання.»?
Для кожного регіону встановлюється своя, певна, кількість монет для замовлення (ліміт).
Коли користувачі замовили всі монети в даному регіоні (ліміт вичерпано), то бачите повідомлення-попередження про те, що кількість монет для замовлення
в даному регіоні вичерпано.
8. Кожного дня захожу в систему, але монет для замовлення немає, коли будуть замовлення на нові монети?
Про дати початку нових замовлень на пам’ятні монети України можна дізнатися з повідомлень, що розміщує служба інформаційної підтримки
у рубриці «Новини». Початок приймання нових замовлень - дата, що зазначена в повідомленні, час - 9 година ранку.
9. Тираж монети великий, а вже через 20 хвилин в певній області я не можу її замовити, пише вичерпана кількість доступних монет.
Для розподілу між регіонами України виділяється певна частка від загального тиражу монети.
Враховуючи швидку роботу сервісу та невелике співвідношення кількості монет, яка виділяється для замовлення, до бажаючих її замовити,
кількість монет по деяким регіонам України вичерпуються за короткий проміжок часу, у зв’язку з чим кількість монет,
що виділяється Національним банком України для on-line замовлень збільшується (станом на 01.10.2017р. – 45% від тиражу).