Звичайна версія сайту
Контактна інформація

 

Гаряча лінія:
0 800 505 240
Через суттєве навантаження на гарячу лінію очікування до з'єднання з оператором може тривати довше, ніж зазвичай. Ви можете залишити повідомлення на автовідповідач після 40 секунд очікування. Вам обов'язково перетелефонують.                                                         

 

 

Зворотний зв'язок

Адреса Національного банку України
01601, Київ, вул. Інститутська, 9

Телефон: 0 800 505 240
Ваш телефон має працювати у тоновому режимі

 

Звернення громадян

Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601

Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601

Телефон: 0 800 505 240

Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Форма електронного звернення громадянина (rtf та pdf), яке надсилається на nbu@bank.gov.ua

SMS – інформування громадян

Вимоги до викладення усних звернень (Витяг з постанови Правління Національного банку України від 01 березня 2018 року №18)

Вимоги до оформлення письмових звернень громадян (Закон України "Про звернення громадян")

Запис на особистий прийом: тел. 0 800 505 240

Громадська приймальня: вул. Інститутська, 12, кімн. 24

Графік особистого прийому громадян

Керівництвом банку

Прізвище, ім’я, по батькові, посада

Дні та години прийому

СМОЛІЙ Яків Васильович
Голова Національного банку України

четвертий понеділок кожного місяця
з 11:00 до 13:00

РОЖКОВА Катерина Вікторівна
Перший заступник Голови Національного банку України

третя середа кожного місяця
з 15:00 до 18:00

БОРИСЕНКО Роман Миколайович
заступник Голови Національного банку України

друга п’ятниця  кожного місяця
з 09:30 до 12:30

СОЛОГУБ Дмитро Романович
заступник Голови Національного банку України

третя п’ятниця кожного місяця
з 14:00 до 17:00

ХОЛОД Сергій Володимирович
Заступник Голови Національного банку України

перший вівторок кожного місяця
з 09:30 до 12:30

ЧУРІЙ Олег Євгенович
заступник Голови Національного банку України

перша п’ятниця кожного місяця
з 9:30 до 12:30

 

Службовими особами

Назва структурного підрозділу центрального апарату Національного банку

Дні та години прийому

Департамент грошового обігу

другий понеділок кожного місяця
з 15:00 до 18:00

Департамент платіжних систем та інноваційного розвитку

третій понеділок кожного місяця
з 15:00 до 18:00

Управління захисту прав споживачів фінансових послуг

другий та четвертий четвер кожного місяця
з 15:00 до 18:00

Департамент фінансового моніторингу

перша середа кожного місяця
з 15:00 до 18:00

 

 

Стан розгляду звернень громадян за 2019 рік

У 2019 році до Національного банку надійшло майже 17 тис. звернень громадян. Це на 25% більше, ніж роком раніше.

Національний банк опрацював 99% звернень громадян, решта – перебувають на розгляді.

Понад третина звернень – 35% – позитивно вирішені питання, порушені споживачами фінансових послуг. Майже на половину звернень – 46% − Національний банк надав роз’яснення споживачам. Близько 10% отриманих звернень не підлягали розгляду, оскільки містили неповну інформацію. Майже 7% звернень Національний банк переадресував до інших державних органів за належністю.

Більшість звернень споживачів, які опрацював новий підрозділ, стосуються відносин споживачів фінансових послуг та банків за кредитними договорами (33%), роботи платіжних систем та розрахунків (25%), обслуговування в банках (10%), відносин із небанківськими установами (7%).

67% звернень містили ознаки порушень прав споживачів. Серед них: оманлива реклама депозитів, різна процентна ставка у договорі та під час фактичного розрахунку, збільшення кредитного ліміту для погашення попереднього боргу, самовільне списання коштів із зарплати чи інших нарахувань у рахунок погашення боргу, продовження депозиту без погодження із споживачем та інші порушення.

Більшість звернень споживачів – 64% – це звернення, які стосуються банків. Усього Національний банк отримав звернення щодо 53 банків. Найбільша кількість звернень стосується роботи трьох банків.

Інфографіка

 

Єдине вікно

Це підрозділ з надання адміністративних послуг Національного банку, у якому громадяни та юридичні особи мають змогу отримати кваліфіковану допомогу з оформлення документів, скарг, листів, запитів, довідок.

 

Відділ опрацювання документів "Єдине вікно" в регіонах України

Регіон

Адреса

Телефон

Розташування працівників

Час приймання/видачі документів

м. Київ

пл. Контрактова, 2б, м. Київ, 04070

+380 44 230 17 69

2 під’їзд, 1 поверх, кімната А 140

понеділок – четвер:

з 9:00 до 17:00

 

п’ятниця:

з 9:00 до 15:45

 

перерва:

з 13:00 до 14:00

м. Дніпро

вул. Воскресенська, 13, м. Дніпро, 49000

+380 56 745 06 26

1 поверх, кімната 127

м. Львів

вул. Коперника, 4, м. Львів, 79005

+380 32 297 22 01

центральний вхід, 2 поверх, кімната 220

м. Одеса

вул. Рішельєвська, 8, м. Одеса, 65026

+380 48 725 29 64

+380 48 722 40 04

цокольний поверх, кімната 2-39

м. Харків

пл. Театральна, 1, м. Харків, 61057

+380 57 700 46 26

1 поверх, кімната 105

м. Хмельницький

вул. Володимирська, 91, м. Хмельницький 29007

+380 382 70 14 47

2 поверх, кімната 50

 

Прес-центр
Контактна інформація для засобів масової інформації

тел. +380 44 521 89 13; +380 44 253 52 84 (пн.-пт. - 9:00 - 19:00)

e-mail: press@bank.gov.ua (моніторинг щоденний)

З метою отримання оперативної інформації, прес-релізів, анонсів та інших інформаційних матеріалів рекомендуємо підписатися на новини за електронною адресою press@bank.gov.ua

Також для належної організації інтерв’ю з посадовими особами Національного банку України просимо завчасно попереджати про бажаний формат, дату та тематику інтерв’ю.

Умови акредитації представників ЗМІ

Попередня акредитація на будь-який захід, що проводиться Національним банком України, є обов’язковою.

Акредитація представників ЗМІ та незалежних журналістів проводиться прес-службою Національного банку шляхом реєстрації після оприлюднення анонсу на відповідну подію або отримання відповідного запрошення за номерами телефонів: +380 44 521 89 13; +380 44 253 52 84 (якщо інше не вказано в анонсі чи запрошенні).

Допуск на місце проведення будь-якого заходу представників ЗМІ здійснюється виключно за попередньо складеними прес-службою списками акредитації журналістів.

Для акредитації на події, що відбуваються у приміщенні Національного банку, необхідно мати паспорт та дійсне журналістське посвідчення.

Акредитація усіх без винятку засобів масової інформації та незалежних журналістів відбувається на підставі Конституції та законів України.