Звичайна версія сайту
Контактна інформація

 

Гаряча лінія:
0 800 505 240                                                         

 

 

Зворотний зв'язок

Адреса Національного банку України
01601, Київ, вул. Інститутська, 9

Телефон: 0 800 505 240
Ваш телефон має працювати у тоновому режимі

 

Звернення громадян

Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601

Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601

Телефон: 0 800 505 240 (телефон має працювати у тоновому режимі) - для усних звернень громадян (працює автовідповідач – цілодобово).

Довідка про розгляд документів (вхідних, звернень громадян, запитів на інформацію) (пн.-чт. 8:00 – 13:00, 13:45 – 19:00, пт. 8:00 – 13:00, 13:45 – 17:45).

Форма електронного звернення громадянина (.rtf та .pdf), яке надсилається на nbu@bank.gov.ua

SMS – інформування громадян

Вимоги до викладення усних звернень (Витяг з постанови Правління Національного банку України від 01 березня 2018 року №18)

Вимоги до оформлення письмових звернень громадян (Закон України "Про звернення громадян")

Запис на особистий прийом: тел. +380 44 230 18 40

Громадська приймальня: вул. Інститутська, 12, кімн. 24

Графік особистого прийому громадян

Керівництвом банку

Прізвище, ім’я, по батькові, посада

Дні та години прийому

СМОЛІЙ Яків Васильович
Голова Національного банку України

четвертий понеділок кожного місяця
з 11:00 до 13:00

РОЖКОВА Катерина Вікторівна
Перший заступник Голови Національного банку України

третя середа кожного місяця
з 15:00 до 18:00

БОРИСЕНКО Роман Миколайович
заступник Голови Національного банку України

друга п’ятниця  кожного місяця
з 09:30 до 12:30

СОЛОГУБ Дмитро Романович
заступник Голови Національного банку України

третя п’ятниця кожного місяця
з 14:00 до 17:00

ХОЛОД Сергій Володимирович
Заступник Голови Національного банку України

перший вівторок кожного місяця
з 09:30 до 12:30

ЧУРІЙ Олег Євгенович
заступник Голови Національного банку України

перша п’ятниця кожного місяця
з 9:30 до 12:30

 

Службовими особами

Назва структурного підрозділу центрального апарату Національного банку

Дні та години прийому

Департамент грошового обігу

другий понеділок кожного місяця
з 15:00 до 18:00

Департамент платіжних систем та інноваційного розвитку

третій понеділок кожного місяця
з 15:00 до 18:00

Департамент банківського нагляду

другий та четвертий четвер кожного місяця
з 15:00 до 18:00

Департамент фінансового моніторингу

перша середа кожного місяця
з 15:00 до 18:00

 

 

Стан розгляду звернень громадян за 9 місяців 2019 року

За дев'ять місяців 2019 року до Національного банку України надійшло 12 462 звернення громадян, що на 2 399 (23,87 %) більше, ніж за аналогічний період 2018 року.

Найбільше звернень громадян стосувалися відносин із учасниками Корпоративного недержавного пенсійного фонду Національного банку України – 3 420 (27,44 %). Водночас, традиційно актуальними питаннями, які порушувалися громадянами у зверненнях до Національного банку України, залишаються питання врегулювання відносин за кредитними договорами між позичальниками та банками – 2 435 звернення (19,54 %), банківського нагляду – 1 288 (10,34 %), платіжних систем та інноваційного розвитку – 1 260 (10,11 %), грошового обігу – 863 (6,93 %), відносин за депозитними договорами – 630 (5,06 %) від загальної кількості звернень, що надійшли у поточному році.

За дев’ять місяців 2019 року двадцять шість разів здійснювався особистий прийом громадян, прийнято 53 громадянина. Взяти участь в експресопитуванні за результатами особистого прийому громадян виявили бажання 20 осіб.

Інфографіка

 

Єдине вікно

Це підрозділ з надання адміністративних послуг Національного банку, у якому громадяни та юридичні особи мають змогу отримати кваліфіковану допомогу з оформлення документів, скарг, листів, запитів, довідок.

 

Відділ опрацювання документів "Єдине вікно" в регіонах України

Регіон

Поштова адреса

Розташування працівників

Телефон

м. Дніпро (Дніпропетровська обл.)

вул. Воскресенська, 13 (Леніна), м. Дніпро, 49000

1 поверх, кімната 127

+380 56 745 08 40

м. Київ

пл. Контрактова, 2б, м. Київ, 04070

2 під’їзд, 1 поверх, кімната А 140

+380 44 230 17 69

м. Львів

вул. Коперника, 4, м. Львів, 79005

центральний вхід, 2 поверх, кімната 220

+380 32 297 22 01

м. Одеса

вул. Рішельєвська, 8, м. Одеса, 65026

1 поверх, кімната 2-18

+380 48 725 29 64

м. Харків

пл. Театральна, 1, м. Харків, 61057

1 поверх, кімната 105
2 поверх, кімната 219

+380 57 700 46 26
+380 57 700 46 16

м. Хмельницький

вул. Володимирська, 91, м.Хмельницький, 29000

2 поверх, кімната 50

+380 382 70 14 47

 

Прес-центр
Контактна інформація для засобів масової інформації

тел. +380 44 521 89 13; +380 44 253 52 84 (пн.-пт. - 9:00 - 19:00)

e-mail: press@bank.gov.ua (моніторинг щоденний)

З метою отримання оперативної інформації, прес-релізів, анонсів та інших інформаційних матеріалів рекомендуємо підписатися на новини за електронною адресою press@bank.gov.ua

Також для належної організації інтерв’ю з посадовими особами Національного банку України просимо завчасно попереджати про бажаний формат, дату та тематику інтерв’ю.

Умови акредитації представників ЗМІ

Попередня акредитація на будь-який захід, що проводиться Національним банком України, є обов’язковою.

Акредитація представників ЗМІ та незалежних журналістів проводиться прес-службою Національного банку шляхом реєстрації після оприлюднення анонсу на відповідну подію або отримання відповідного запрошення за номерами телефонів: +380 44 521 89 13; +380 44 253 52 84 (якщо інше не вказано в анонсі чи запрошенні).

Допуск на місце проведення будь-якого заходу представників ЗМІ здійснюється виключно за попередньо складеними прес-службою списками акредитації журналістів.

Для акредитації на події, що відбуваються у приміщенні Національного банку, необхідно мати паспорт та дійсне журналістське посвідчення.

Акредитація усіх без винятку засобів масової інформації та незалежних журналістів відбувається на підставі Конституції та законів України.

 

Відділ обслуговування фінансових установ

Відділ обслуговування опрацьовує звернення з питань процесу укладання Єдиного договору банківського обслуговування та договорів за послугами/операціями, що надає Національний банк, а саме:

  • операції на МВРУ та фондовому ринку України;
  • операції з розміщення депозитних сертифікатів;
  • послуга Bank ID;
  • підключення до СЕП;
  • інформаційні послуги НПС "ПРОСТІР";
  • підключення до системи ЕП;
  • послуги Засвідчувального центру Національного банку;
  • використання засобів захисту інформації;
  • депозитарне обслуговування депозитарних установ (банків та небанківських установ) депозитарієм Національного банку;
  • послуг із перевезення валютних цінностей;
  • операції з рефінансування (кредити овернайт, кредити рефінансування);
  • операції прямого РЕПО.

Контакти:

04070, Київ, площа Контрактова, 2-б

Телефон: 0 800 505 240

e-mail: cs@bank.gov.ua (допомога при укладанні Єдиного договору банківського обслуговування, договорів з рефінансування)

Часи роботи:

  • понеділок – четвер – з 9:00 до 18:00.
  • п’ятниця – з 9.00 до 16:45.
  • обідня перерва – з 13.00 до 14.00.