Звичайна версія сайту
Контактна інформація

 

Гаряча лінія:
0 800 505 240                                                         

 

 

Зворотний зв'язок

Адреса Національного банку України
01601, Київ, вул. Інститутська, 9

Телефон: 0 800 505 240
Ваш телефон має працювати у тоновому режимі

 

Звернення громадян

Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601

Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601

Телефон: 0 800 505 240

Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Форма електронного звернення громадянина (rtf та pdf), яке надсилається на nbu@bank.gov.ua

SMS – інформування громадян

Вимоги до викладення усних звернень (Витяг з постанови Правління Національного банку України від 01 березня 2018 року №18)

Вимоги до оформлення письмових звернень громадян (Закон України "Про звернення громадян")

Запис на особистий прийом: тел. 0 800 505 240

Громадська приймальня: вул. Інститутська, 12, кімн. 24

Графік особистого прийому громадян

Керівництвом банку

Прізвище, ім’я, по батькові, посада

Дні та години прийому

СМОЛІЙ Яків Васильович
Голова Національного банку України

четвертий понеділок кожного місяця
з 11:00 до 13:00

РОЖКОВА Катерина Вікторівна
Перший заступник Голови Національного банку України

третя середа кожного місяця
з 15:00 до 18:00

БОРИСЕНКО Роман Миколайович
заступник Голови Національного банку України

друга п’ятниця  кожного місяця
з 09:30 до 12:30

СОЛОГУБ Дмитро Романович
заступник Голови Національного банку України

третя п’ятниця кожного місяця
з 14:00 до 17:00

ХОЛОД Сергій Володимирович
Заступник Голови Національного банку України

перший вівторок кожного місяця
з 09:30 до 12:30

ЧУРІЙ Олег Євгенович
заступник Голови Національного банку України

перша п’ятниця кожного місяця
з 9:30 до 12:30

 

Службовими особами

Назва структурного підрозділу центрального апарату Національного банку

Дні та години прийому

Департамент грошового обігу

другий понеділок кожного місяця
з 15:00 до 18:00

Департамент платіжних систем та інноваційного розвитку

третій понеділок кожного місяця
з 15:00 до 18:00

Управління захисту прав споживачів фінансових послуг

другий та четвертий четвер кожного місяця
з 15:00 до 18:00

Департамент фінансового моніторингу

перша середа кожного місяця
з 15:00 до 18:00

 

 

Стан розгляду звернень громадян за 2019 рік

У 2019 році до Національного банку надійшло майже 17 тис. звернень громадян. Це на 25% більше, ніж роком раніше.

Національний банк опрацював 99% звернень громадян, решта – перебувають на розгляді.

Понад третина звернень – 35% – позитивно вирішені питання, порушені споживачами фінансових послуг. Майже на половину звернень – 46% − Національний банк надав роз’яснення споживачам. Близько 10% отриманих звернень не підлягали розгляду, оскільки містили неповну інформацію. Майже 7% звернень Національний банк переадресував до інших державних органів за належністю.

Більшість звернень споживачів, які опрацював новий підрозділ, стосуються відносин споживачів фінансових послуг та банків за кредитними договорами (33%), роботи платіжних систем та розрахунків (25%), обслуговування в банках (10%), відносин із небанківськими установами (7%).

67% звернень містили ознаки порушень прав споживачів. Серед них: оманлива реклама депозитів, різна процентна ставка у договорі та під час фактичного розрахунку, збільшення кредитного ліміту для погашення попереднього боргу, самовільне списання коштів із зарплати чи інших нарахувань у рахунок погашення боргу, продовження депозиту без погодження із споживачем та інші порушення.

Більшість звернень споживачів – 64% – це звернення, які стосуються банків. Усього Національний банк отримав звернення щодо 53 банків. Найбільша кількість звернень стосується роботи трьох банків.

Інфографіка

 

Єдине вікно

Це підрозділ з надання адміністративних послуг Національного банку, у якому громадяни та юридичні особи мають змогу отримати кваліфіковану допомогу з оформлення документів, скарг, листів, запитів, довідок.

 

Відділ опрацювання документів "Єдине вікно" в регіонах України

Регіон

Поштова адреса

Розташування працівників

Телефон

м. Дніпро

вул. Воскресенська, 13, м. Дніпро, 49000

1 поверх, кімната 127

+380 56 745 06 26

м. Київ

пл. Контрактова, 2б, м. Київ, 04070

2 під’їзд, 1 поверх, кімната А 140

+380 44 230 17 69

м. Львів

вул. Коперника, 4, м. Львів, 79005

центральний вхід, 2 поверх, кімната 220

+380 32 297 22 01

м. Одеса

вул. Рішельєвська, 8, м. Одеса, 65026

1 поверх, кімната 2-39

+380 48 725 29 64
+380 48 722 40 04

м. Харків

пл. Театральна, 1, м. Харків, 61057

1 поверх, кімната 105

+380 57 700 46 26

м. Хмельницький

вул. Володимирська, 91, м.Хмельницький, 29007

2 поверх, кімната 50

+380 382 70 14 47

 

Прес-центр
Контактна інформація для засобів масової інформації

тел. +380 44 521 89 13; +380 44 253 52 84 (пн.-пт. - 9:00 - 19:00)

e-mail: press@bank.gov.ua (моніторинг щоденний)

З метою отримання оперативної інформації, прес-релізів, анонсів та інших інформаційних матеріалів рекомендуємо підписатися на новини за електронною адресою press@bank.gov.ua

Також для належної організації інтерв’ю з посадовими особами Національного банку України просимо завчасно попереджати про бажаний формат, дату та тематику інтерв’ю.

Умови акредитації представників ЗМІ

Попередня акредитація на будь-який захід, що проводиться Національним банком України, є обов’язковою.

Акредитація представників ЗМІ та незалежних журналістів проводиться прес-службою Національного банку шляхом реєстрації після оприлюднення анонсу на відповідну подію або отримання відповідного запрошення за номерами телефонів: +380 44 521 89 13; +380 44 253 52 84 (якщо інше не вказано в анонсі чи запрошенні).

Допуск на місце проведення будь-якого заходу представників ЗМІ здійснюється виключно за попередньо складеними прес-службою списками акредитації журналістів.

Для акредитації на події, що відбуваються у приміщенні Національного банку, необхідно мати паспорт та дійсне журналістське посвідчення.

Акредитація усіх без винятку засобів масової інформації та незалежних журналістів відбувається на підставі Конституції та законів України.

 

Відділ обслуговування фінансових установ

Відділ обслуговування опрацьовує звернення з питань процесу укладання Єдиного договору банківського обслуговування та договорів за послугами/операціями, що надає Національний банк, а саме:

  • операції на МВРУ та фондовому ринку України;
  • операції з розміщення депозитних сертифікатів;
  • послуга Bank ID;
  • підключення до СЕП;
  • інформаційні послуги НПС "ПРОСТІР";
  • підключення до системи ЕП;
  • послуги Засвідчувального центру Національного банку;
  • використання засобів захисту інформації;
  • депозитарне обслуговування депозитарних установ (банків та небанківських установ) депозитарієм Національного банку;
  • послуг із перевезення валютних цінностей;
  • операції з рефінансування (кредити овернайт, кредити рефінансування);
  • операції прямого РЕПО.

Контакти:

04070, Київ, площа Контрактова, 2-б

Телефон: 0 800 505 240

e-mail: cs@bank.gov.ua (допомога при укладанні Єдиного договору банківського обслуговування, договорів з рефінансування)

Часи роботи:

  • понеділок – четвер – з 9:00 до 18:00.
  • п’ятниця – з 9.00 до 16:45.
  • обідня перерва – з 13.00 до 14.00.