Стара версія
Українська | English

Головна » Прес-центр » Новини » Архів » 2014 рік

Упровадження режиму інфляційного таргетування дозволить підвищити ефективність монетарної політики Національного банку України

29.12.2014

прес-реліз

 

Упровадження режиму інфляційного таргетування, що є стратегічним пріоритетом Національного банку України, дозволить посилити незалежність регулятора, прозорість монетарної політики та прискорить розвиток фінансових ринків. Про це розповів заступник директора Генерального економічного департаменту Національного банку України Сергій Ніколайчук під час виступу на експертному круглому столі, проведеному в Київській школі економіки на тему "Чи є інфляційне таргетування найкращим вибором саме зараз для України та що потрібно зробити для успіху монетарного режиму?".

 

"Інфляційне таргетування – це, передусім, говорити про те, що робиш, і робити те, про що говориш", – підкреслив Сергій Ніколайчук. Він пояснив, що цей монетарний устрій передбачає чіткі цілі, зрозумілі механізми їх досягнення, передбачувані рішення з монетарної політики.

 

Крім того, за словами представника Національного банку України імплементація режиму інфляційного таргетування надасть потужний поштовх реформам не тільки в центральному банку, а й загалом у фінансовому секторі країни, зокрема сприятиме проведенню більш виваженої фіскальної політики, формуванню чіткого орієнтиру вартості грошей та посиленню аналітично-прогнозної системи регулятора.

 

Сергій Ніколайчук також зазначив, що інфляційне таргетування вже успішно запроваджене в 27 країнах світу, більшість з яких – країни, що розвиваються. Він також додав, що за результатами численних досліджень цей монетарний устрій характеризується вищою здатністю протидіяти кризовим явищам та нижчим рівнем волатильності інфляції порівняно з іншими режимами.

 

Презентація

 

  На початок сторінки  
 
Остання модифiкацiя   29.12.2014