Українська | English

Головна » Прес-центр » Новини » Архів » 2016 рік

За проїзд у київському метро тепер можна розрахуватися безконтактними платіжними картками «ПРОСТІР»

22.04.2016

прес-реліз

 

Відтепер кияни та гості міста можуть розрахуватися за проїзд у Київському метрополітені безконтактними картками національної платіжної системи «Український платіжний простір» (далі – «ПРОСТІР»). Можливість оплачувати проїзд у київській підземці безготівково прямо на турнікеті мають користувачі карток двох платіжних систем – MasterCard та «ПРОСТІР».  

 

Презентація запуску безконтактної оплати проїзду картками «ПРОСТІР» відбулася на станції «Золоті ворота». Безконтактними картками національної платіжної системи незабаром можна буде розрахуватися на всіх 52 станціях Київського метрополітену.

 

«Запуск спільного з нашими партнерами проекту з оплати проїзду в метро безконтактними картками «ПРОСТІР» є черговим кроком у напрямі широкого впровадження електронних розрахунків. Розвиток інноваційних зручних та цікавих для споживачів платіжних інструментів дасть змогу сформувати у громадян «безготівкові» звички, що притаманно найрозвиненішим країнам», – відзначив директор Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку Національного банку України Сергій Шацький.

 

Як він наголосив, Національний банк України докладає максимум зусиль для створення в нашій країні привабливого клімату для масового використання платіжних карток та інших електронних платіжних засобів під час здійснення безготівкових роздрібних платежів.

 

«Київський метрополітен» – підприємство, яке підтримує впровадження якісних smart-технологій. У напрямі оплати послуг ми відходимо від жетона та переорієнтовуємося на безконтактні картки. Це дає змогу пасажирові економити як власні кошти, так і свій час», – сказав заступник начальника КП «Київський метрополітен» Дмитро Пеклун.

 

Оплатити проїзд безконтактно дуже просто: достатньо лише піднести до платіжного термінала на турнікеті безконтактну платіжну картку і вартість поїздки буде автоматично сплачено без додаткових комісій та переплат.

 

«Щодня українці оплачують 14 тис. поїздок в Київському метрополітені безконтактними картками MasterCard. Ми вітаємо запуск приймання безконтактних карток національної платіжної системи в столичному метрополітені і переконані, що це сприятиме подальшому розвитку безконтактних платежів у транспортній інфраструктурі, даючи змогу українцям ще більше відчути переваги швидких, зручних і безпечних безконтактних платежів», – зазначила Віра Платонова, генеральний директор представництва MasterCard Europe в Україні, Молдові, Грузії, Туркменістані, Таджикистані, Киргизстані та Узбекистані.

 

Еквайєром платежів у цьому проекті виступить АТ «Ощадбанк».

 

«Ми бачимо великі перспективи в розвитку вітчизняної платіжної системи «ПРОСТІР», тому продовжуємо активно її підтримувати, реалізуючи спільно з партнерами знакові інноваційні рішення. Саме АТ «Ощадбанк» випустив першу безконтактну картку «ПРОСТІР» і першим з банків налаштував свої термінали в торговельній мережі на приймання цих карток до оплати. Першу безконтактну операцію такою карткою було здійснено також через термінал АТ «Ощадбанк». Сьогодні ми рухаємось далі і презентуємо можливість безконтактної оплати карткою «ПРОСТІР» проїзду в столичному метро. У червні минулого року банком реалізовано таку опцію для користувачів безконтактних карток MasterCard», – зазначив заступник голови правління АТ «Ощадбанк» Антон Тютюн.

 

Розрахунок платіжними картками та пристроями з безконтактною технологією в столичній підземці було запущено в червні 2015 року в результаті співпраці компанії MasterCard, АТ «Ощадбанк» та КП «Київський метрополітен» та за технічної підтримки компанії АТ «Банкомзв’язок» та консорціуму «АСТЕК». Тоді Київ став п’ятим містом у світі (після Лондона, Санкт-Петербурга, Чикаго та Бухареста), де сплатити за проїзд у метро можна безпосередньо на турнікеті банківською карткою.

За даними Національного банку України, у 2015 році в Україні стало на 0,4 млн. (33,1 %) більше активних безконтактних банківських карток – їх кількість сягнула понад 1,5 млн штук. Крім того, безконтактні розрахунки приймають майже 50 % (88,2 тис.) платіжних терміналів у всіх категоріях торгових точок: супермаркетах, кафе, аптеках, на АЗС.

 


  На початок сторінки  
 
Остання модифiкацiя   22.04.2016