Стара версія
Українська | English

Головна » Інформаційні матеріали » Офіційні повідомлення » Архів » 2016 рік

Національний банк приєднався до Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади

22.11.2016

 

 

Національний банк України підтримав ініціативу уряду щодо забезпечення постійного зв’язку між державою та громадянами, приєднавшись до Національної системи опрацювання звернень органів виконавчої влади. Координатором цієї системи є державна установа "Урядовий контактний центр".

 

"Взаємодія НБУ з Урядовим контактним центром допомагає створити єдину електронну платформу комунікацій для оперативного реагування на суспільні потреби: розгляд та вирішення порушених у зверненнях громадян, юридичних осіб, громадських організацій питань, надання фахових роз’яснень та довідкової інформації", - зазначила начальник відділу контролю та роботи зі зверненнями громадян НБУ Ірина Гапон.

 

За її словами, користувачі можуть звертатися до Урядового контактного центру цілодобово за допомогою єдиного телефону "гарячої лінії" 15-45 як зі стаціонарних, так і телефонів мобільних операторів, або в форматі електронного повідомлення на сайті Центру.

 

Зі свого боку, після прийняття та опрацювання звернень, які є сферою відповідальності НБУ, оператори Урядового контактного центру надсилатимуть їх в електронному вигляді до Національного банку для формування відповіді.

 

Крім того, начальник відділу контролю та роботи зі зверненнями громадян НБУ Ірина Гапон зазначила, що на початку грудня цього року НБУ проведе навчальний семінар для працівників Урядового контактного центру, щоб полегшити обробку запитів, пов’язаних із діяльністю центрального банку.

 

"Співробітники департаменту банківського нагляду, юридичного департаменту та забезпечення діяльності НБУ проінформують про основні напрямки роботи, ознайомлять з нормативно-правовими документами та питаннями, з якими найчастіше звертаються громадяни до Національного банку",- зазначила Ірина Гапон.

 

Нагадаємо, основна мета Урядового контактного центрусприяння підвищенню ефективності державного управління, якості підготовки та прийняття рішень з найважливіших питань соціально-економічного життя з урахуванням думки громадськості, посилення контролю за якістю опрацювання та оперативністю розгляду звернень громадян.


  На початок сторінки  
 
Остання модифiкацiя   22.11.2016