Стара версія
Українська | English

Головна » Національний банк » Контакти » Звернення громадян » Стан розгляду звернень громадян

Дані про надходження, характер і стан виконання звернень громадян за перше півріччя 2019 року

За перше півріччя 2019 року до Національного банку України надійшло 8 320 звернень громадян, що на 1 522 (22,39 %) більше, ніж за аналогічний період 2018 року.

 

Найбільше звернень громадян стосувалися відносин із учасниками КНПФ НБУ. Разом з тим, традиційно актуальними питаннями, які порушувалися громадянами у зверненнях до Національного банку України, залишаються питання врегулювання відносин за кредитними договорами між позичальниками та банками – 1 522 звернення (18,29 %), платіжних систем та інноваційного розвитку – 831 (9,99%), банківського нагляду – 774 (9,30%), грошового обігу – 613 (7,37%), відносин за депозитними договорами – 441 (5,30%) від загальної кількості звернень, що надійшли у поточному році.

 

За перше півріччя 2019 року вісімнадцять разів здійснювався особистий прийом громадян, прийнято 38 громадян. Взяти участь в експрес-опитуванні за результатами особистого прийому громадян виявили бажання 18 осіб.

  На початок сторінки