Українська | English

Головна » Інформаційні матеріали » Офіційні повідомлення

Усе більше звернень громадян надходить до Національного банку електронною поштою

19.07.2018

 

З початку 2018 року до Національного банку України надійшло 6 799 звернень громадян. Це на 16,7 %  менше,  ніж за перше півріччя 2017 року.

 

Більшість звернень (3 690) надійшла до Національного банку засобами поштового зв’язку: від громадян, уповноважених осіб, ЗМІ, через органи влади, інші установи та організації. Частина звернень була подана громадянами особисто та під час особистого прийому.

 

Водночас зросла кількість звернень до Національного банку, що надійшли каналами електронного зв’язку (електронною поштою НБУ, від державної установи “Урядовий контактний центр”, через Систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ). Цим способом отримано 1 832 звернення, що на 46,5% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

 

На телефонну “гарячу лінію” регулятора отримано 1 277 звернень.

 

Усі звернення громадян були зареєстровані, належним чином опрацьовані, за результатами їх розгляду вжито відповідні заходи. Так, вирішено 1 222 звернення, надано роз’яснення на 3 650 звернень, іще 143 звернення перебувають у роботі. Решта звернень розглянута відповідно до статей 5, 7, 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян" – їх надіслано за належністю, повернуто авторам тощо.

 

Традиційно найбільш популярною темою звернень громадян до Національного банку України впродовж першого півріччя 2018 року залишилися відносини за кредитними договорами між позичальниками та банками (1 843 звернення або 27,11 % від загальної кількості). Також громадяни надсилають до Національного банку звернення щодо банківського нагляду – 863 (12,69 %); платіжних систем та розрахунків – 628 (9,24%), грошового обігу – 471 (6,93%) тощо.

 

Крім того, з початку цього року  Національний банк провів особистий прийом 19 громадян (у першому півріччі 2017 року було проведено прийом 53 громадян).

 

Нагадаємо, що Національний банк здійснює публікацію даних про проходження, стан та характер виконання розгляду звернень громадян у Національному банку за перше півріччя 2018 року з метою забезпечення виконання законодавства України про звернення громадян.

 

 


  На початок сторінки  
 
Остання модифiкацiя   19.07.2018