Звичайна версія сайту
Захист прав споживачів фінпослуг. Що варто знати?

Національний банк України на початку 2020 року отримав повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг. Це означає, що ми почали регулювати поведінку банків щодо їхніх клієнтів. А з 1 липня 2020 року – також і небанківських фінансових установ.

Чи розкривають фінустанови клієнтам повні витрати під час оформлення кредиту? Чи належно попереджують клієнтів про зміну комісій за користування послугами? Чи містить реклама достатню інформацію про послуги? Національний банк буде арбітром між клієнтом та фінансовою установою у цих та інших питаннях.

Наша мета – забезпечити прозорість на ринку фінансових послуг. Допомогти фінансовим установам вибудувати свою роботу так, щоб споживачі насправді розуміли умови отримання послуг та могли сумлінно виконувати свої зобов’язання.

Наше завдання – встановити такі вимоги до фінансових установ, які попереджуватимуть зловживання правами клієнтів.

Маємо три основні напрямки роботи у захисті прав споживачів фінансових послуг:

  • робота зі зверненнями громадян;
  • встановлення вимог до фінансових установ;
  • контроль над дотриманням вимог із захисту прав споживачів та нагляд за ринковою поведінкою фінансових установ.

Для цього був створений спеціальній підрозділ, який опікується захистом прав клієнтів фінустанов, – Управління захисту прав споживачів фінансових послуг.

 

 

Дізнайтеся більше про оформлення звернень, про строки, у які ви отримаєте відповідь, а також про випадки, які Національний банк не розглядає.

Звернутися до Національного банку

Контакт-центр: 0 800 505 240 | E-mail: nbu@bank.gov.ua