Звичайна версія сайту
Перейти до вмісту
В Україні відбувся Global Money Week 2021

В Україні відбувся Global Money Week 2021

В Україні завершилася міжнародна кампанія з підвищення фінансової обізнаності дітей та молоді "Всесвітній тиждень грошей" (Global Money Weeek 2021). Заходи для школярів тривали з 15 до 21 березня, заходи для студентів – з 22 до 28 березня. Ключова тема цьогорічної кампанії – "Бережіть себе, бережіть свої гроші".

Національний банк України як член Міжнародної мережі фінансової освіти при Організації економічного співробітництва та розвитку та член міжнародної робочої групи Global Money Week здійснював координацію кампанії GMW 2021 на національному рівні.

"Цього року Україна увосьме долучилася до міжнародної просвітницької кампанії Global Money Week, що одночасно проводилась у понад 100 країнах світу. Національний банк України  приділяє значну увагу підвищенню фінансової обізнаності дітей та молоді. Важливо, щоб школярі та студенти якомога раніше навчились ефективно розпоряджатись особистими фінансами, приймати зважені фінансові рішення, вміли заощаджувати, досягати фінансових цілей, розпізнавати ризики та дотримувались основних правил платіжної безпеки. Це сприятиме зростанню їх особистого фінансового добробуту, фінансовій безпеці та стійкості", – прокоментував Голова Національного банку України Кирило Шевченко.

Партнерами Національного банку з організації заходів на честь Всесвітнього тижня грошей 2021 стали Міністерство освіти і науки України та Проект USAID "Трансформація фінансового сектору".

"Фінансова грамотність – важлива складова в процесі навчання та становлення особистості. Діти та молодь дуже швидко переходять на безготівкові розрахунки та стають активними користувачами фінансових послуг. Уміти ефективно контролювати гроші та знати основи управління фінансами – важливі навички, які під час таких заходів учасники мають можливість отримати від досвідчених експертів. Приємно констатувати, що учасниками цьогорічного Всесвітнього тижня грошей стали учні й студенти зі всіх областей України", – зазначив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет.

Також він повідомив, що в нових типових навчальних планах для 5–9 класів закладів загальної середньої освіти передбачено новий предмет "Підприємництво і фінансова грамотність". Це допоможе школярам розвивати знання й навички, необхідні   для активної участі в житті суспільства, керування власним життям і кар’єрою, вирішення проблем, зокрема й фінансових.

"Ми з радістю підтримуємо такі просвітницькі ініціативи як Global Money Week, які мають на меті підвищити фінансову обізнаність молодих людей, що допоможе їм приймати зважені фінансові рішення у дорослому житті. Ми впевнені, що молоде покоління освічених та фінансово грамотних громадян допоможе побудувати економічно стабільну та заможну Україну", – зазначила заступниця керівника Проекту USAID "Трансформація фінансового сектору" Юлія Вітка.

До проведення Всесвітнього тижня грошей 2021 в Україні долучилися 291 установа. Це вдвічі більше, ніж у 2019 році.

Найчисельніша група учасників – 253 освітніх заклади, зокрема: 120 шкіл, 68 закладів вищої освіти, 55 закладів фахової передвищої освіти, 8 закладів професійної (професійно-технічної) освіти, 1 заклад дошкільної освіти та 1 школа мистецтв. 

Якщо порівняти з 2019 роком, до просвітницької кампанії "Всесвітній тиждень грошей 2021" приєдналось удвічі більше освітніх закладів. Найбільша кількість освітніх закладів – з міста Києва, Дніпропетровської, Тернопільської та Харківської областей.

Також у заходах на честь Всесвітнього тижня грошей взяли участь представники Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, волонтери Представництва Корпусу миру США в Україні, співробітники банків і страхових компаній, представники громадських організацій та місцевого бізнесу.

На честь Global Money Week 2021 в Україні проведено понад 1 550 заходів, учасниками яких стали понад 40 000 тисяч школярів і студентів з усіх областей України. З огляду на карантинні обмеження, спричинені пандемією Covid-19, переважна кількість заходів відбулась в онлайн-форматі. 

Непряме охоплення кампанії – 250 000 переглядів публікацій на офіційних інформаційних каналах Національного банку, Інтернет-ресурсах партнерів та учасників кампанії.

Національний банк у партнерстві з Проектом USAID "Трансформація фінансового сектору" ініціював 40 онлайн-заходів, більше дізнатися про які можна на тематичному сайті.

Попри карантинні обмеження, дистанційний формат святкування Global Money Week 2021 сприяв появі нових видів заходів, у яких одночасно брали участь школярі й студенти з усіх регіонів країни.

Щиро дякуємо всім учасникам кампанії Global Money Week 2021 за активну участь!

Підвищення фінансової обізнаності населення – один із пріоритетів діяльності Національного банку України. Слідкуйте за новинами про заходи у сфері фінансової обізнаності на офіційних інформаційних каналах НБУ.

Теги
Підписка на сповіщення

Підписатися на оперативні сповіщення про новини