Ділові очікування підприємств, ІI квартал 2024 року
Національний банк проводить кон’юнктурні опитування:
Методологія опитувань відповідає міжнародним стандартам. Опитування – основний показник ефективності центрального банку за режиму інфляційного таргетування та потужний комунікативний інструмент. Результати опитувань використовуються у процесі ухвалення рішень щодо монетарної політики, а також під час моніторингу економічної активності, аналізі економічної ситуації та середньостроковому прогнозуванні випереджаючих показників розвитку економіки та банківської системи.
Опитування – інструмент збору унікальної інформації про стан та перспективи розвитку економіки країни. Інформація надходить швидше, а також може охоплювати ті аспекти економічної та фінансової діяльності, щодо яких немає даних офіційної статистики. Крім того, опитування є гнучким інструментом: запитання чи їхнє формулювання можуть швидко змінюватися з урахуванням поточної ситуації. Це дозволяє використовувати опитування як дієвий інструмент прогнозування, зокрема розраховувати випереджаючі показники розвитку економіки та банківської системи.
Національний банк постійно вдосконалює методи проведення опитувань. Нещодавно серед них з’явився найінноваційніший – мобільний застосунок "Щомісячні опитування підприємств".
Додаток розроблений під платформи iOS та Android, він зручний для респондентів, а також надає низку сервісів щодо останньої інформації по основним показникам, які публікує Національний банк. Застосунок дозволяє аналізувати індекси очікувань ділової активності та переглядати останні новини Національного банку України.
Мобільний застосунок уже доступний для завантаження на майданчиках Google Play та Apple Store.
Показник / період |
місяць |
квартал |
||
---|---|---|---|---|
Щомісячні опитування підприємств України |
|
|||
Інфляційні очікування |
|
|||
Курсові очікування |