Бізнес-план.
Копія платіжного документа про оплату послуги з розгляду пакета документів.
Документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала заяву про видачу ліцензії на інкасацію.
Порядок отримання ліцензії визначений Положенням про порядок видачі юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 24.12.2015 № 926.
Видача ліцензії на надання банкам послуг з інкасації здійснюється в електронній формі шляхом внесення облікового запису до Електронного реєстру.
Пакет документів для отримання ліцензії на надання банкам послуг з інкасації включає:
Бізнес-план.
Копія платіжного документа про оплату послуги з розгляду пакета документів.
Документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала заяву про видачу ліцензії на інкасацію.
Копія статуту.
Копія документа, що визначає організаційну структуру юридичної особи.
Копія документа про створення підрозділу інкасації.
Копія положення про підрозділ інкасації.
Копія внутрішнього положення про порядок надання банкам послуг з інкасації.
Фінансова звітність.
Аудиторські звіти про підтвердження достовірності та повноти фінансової звітності, джерел формування власного капіталу юридичної особи та достатності її фінансового стану для надання банкам послуг з інкасації згідно з бізнес-планом.
Довідки банків, що обслуговують рахунки юридичної особи.
Довідка органу державної фіскальної служби про відсутність заборгованості зі сплати податків.
Кредитні звіти з кваліфікованих бюро кредитних історій.
Довідки про відсутність судимості у власників істотної участі та керівників юридичної особи, керівника підрозділу інкасації.
Повідомлення про подання відомостей про структуру власності.
Відомості про остаточних ключових учасників.
Відомості про власників істотної участі.
Схематичне зображення структури власності.
Копія документа про призначення на посаду.
Копія документа про здобуття вищої освіти.
Копія документа, що підтверджує проходження підготовки (перепідготовки) з питань організації інкасації та перевезення цінностей.
Копії сторінок паспорта.
Копія трудової книжки.
Документи, що підтверджують повноваження керівників.
Копії технічних паспортів на оперативний автотранспорт.
Копії договорів, що підтверджують право юридичної особи на володіння/користування оперативним автотранспортом.
Копії сертифікатів відповідності, що підтверджують відповідність панцерованого захисту оперативного автотранспорту державним стандартам України.
Копії сертифікатів відповідності депозитних систем, умонтованих в оперативний автотранспорт, та/або копії сертифікатів відповідності сейфів державним стандартам України.
Копії документів, що підтверджують обладнання оперативного автотранспорту системою відстеження рухомих об'єктів.
Копія договору про надання послуг системи відстеження рухомих об'єктів.
Копія висновку науково-технічної експертизи щодо можливості переобладнання транспортного засобу.
Копія документа, що засвідчує відповідність конструкції та технічного стану переобладнаного оперативного автотранспорту вимогам безпеки дорожнього руху.
Довідка про наявність у юридичної особи комп'ютерного обладнання, необхідного програмного забезпечення та комунікаційних засобів.
Копії документів, що підтверджують забезпечення працівників підрозділу інкасації, форменим одягом, взуттям, спорядженням, індивідуальними засобами захисту та портативними засобами зв'язку.
Копії дозволів на право використання працівниками підрозділу інкасації вогнепальної зброї або копії договорів про залучення до охорони цінностей під час їх перевезення суб'єктів господарювання, що мають право надавати охоронні послуги з використанням вогнепальної зброї.
Зобов'язання юридичної особи про укладання до початку надання послуг з інкасації договору страхування зі страховою компанією про повне відшкодування банкам та їх клієнтам збитків, що виникли внаслідок утрати готівки під час надання послуг з інкасації.
Копії договорів купівлі-продажу (оренди), що підтверджують право юридичної особи на володіння/користування приміщенням строком не менше п'яти років.
Копії посадових інструкцій працівників підрозділу інкасації.
Копії документів, що підтверджують наявність професійної підготовки (перепідготовки) працівників підрозділу інкасації, і складання ними заліків за місцем роботи.
Копія протоколу про прийняття комісією, створеною юридичною особою, заліків у працівників підрозділу інкасації.
Копії договорів про страхування життя працівників підрозділу інкасації, та копії документів, що підтверджують сплату страхових внесків за цими договорами.
Копії договорів про повну матеріальну відповідальність, укладених з працівниками підрозділу інкасації.
Прозора структура власності
Структура власності юридичної особи є прозорою, якщо:
Структура власності юридичної особи є непрозорою, якщо:
Задовільний фінансовий стан
Для отримання ліцензії на надання банкам послуг з інкасації юридична особа повинна:
Бездоганна ділова репутація
Для отримання ліцензії на інкасацію юридична особа, її керівники, власники істотної участі, головний бухгалтер та керівник підрозділу інкасації не повинні:
Відповідність матеріально-технічної бази
Юридична особа зобов'язана забезпечити відповідність матеріально-технічної бази та оснащення працівників її підрозділу інкасації таким вимогам:
Документи викладаються українською мовою, без закреслень, неточностей, виправлень, а також без пошкоджень.
Одночасно з документами на паперових носіях до Національного банку України подаються електронні копії цих документів.
Електронні копії документів створюються у вигляді файлів, які містять відскановані з паперових носіїв зображення документів у форматі pdf.
Анкета юридичної особи подається в електронному вигляді у форматах xls або xlsx та pdf.
Електронні копії документів подаються на цифрових носіях інформації (компакт-дисках (CD/DVD) або USB-флеш-накопичувачах) або надсилаються засобами електронної пошти.
Цей процес передбачає перевірку та оцінку поданих документів рядом фахівців Департаменту ліцензування, та інших структурних підрозділів Національного банку України.
Протягом періоду розгляду також може відбуватися подання зауважень, згідно з якими юридичній особі необхідно усунути встановлені недоліки або надати додаткові пояснення чи документи.
Розгляд пакета документів здійснюється протягом 30 робочих днів із дня надходження до Національного банку повного пакета документів.