Звичайна версія сайту
Перейти до вмісту
Вимоги щодо захисту прав споживачів фінпослуг поширено на кредитних посередників банків

Вимоги щодо захисту прав споживачів фінпослуг поширено на кредитних посередників банків

Національний банк уточнив вимоги до кредитних посередників банків у сфері споживчого кредитування у зв’язку з уведенням у дію 19 січня 2020 року нових вимог законодавства з питань захисту прав споживачів фінансових послуг.

Так, банки мають враховувати законодавство про захист прав споживачів фінпослуг під час встановлення посередницьких відносин у сфері споживчого кредитування з кредитними посередниками та укладанні відповідних договорів.

Для кредитних посередників та працівників кредитних посередників встановлюється вимога щодо достатнього рівня знань законодавства України про захист прав споживачів фінансових послуг.

Також банки мають враховувати випадки порушення законодавства про захист прав споживачів фінансових послуг під час перевірки і визначення ділової репутації кредитних посередників та їхніх працівників.

Однією з підстав для визнання ділової репутації кредитних посередників та їхніх працівників небездоганною є припинення діяльності кредитного посередника виключно в результаті його ліквідації.

Крім того, припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем – кредитним посередником слугуватиме підставою для виключення його з переліку кредитних посередників.

Відповідні зміни затверджені постановою Правління Національного банку України від 15.01.2020 року № 6 “Про внесення змін до Положення про встановлення вимог до кредитних посередників банків та їх діяльності у сфері споживчого кредитування”.

Нагадаємо, що у вересні 2019 року Верховна Рада України ухвалила закон, відповідно до якого Національний банк отримав повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг.

Теги
Підписка на сповіщення

Підписатися на оперативні сповіщення про новини