Перейти до вмісту
Що таке бренд Національного банку?

Бренд Національного банку – це ті характеристики та ознаки, які уособлюють його сприйняття цільовими групами чи окремими особами.

Відкритість, незалежність та сучасність – саме ті ознаки, що утверджують Національний банк як інститут. Якщо окрема особа чи цільова група асоціюють Національний банк із цими ознаками, вони стають ознаками бренду регулятора для них.

Потужний бренд підвищує ефективність політик центрального банку та створює необхідні умови для зміцнення довіри до національної грошової одиниці та банківського сектору. Тому центральні банки світу працюють над розбудовою своїх брендів.  

Головні складові бренду, який ми будуємо

Ефективна політика

Національний банк України ефективний у виконанні своїх головних цілей, що відображається у ціновій та фінансовій стабільності в країні та ефективному функціонуванні платіжних систем.

Інститут, довіра, репутація

Національний банк заслуговує на довіру, адже має відмінну репутацію в основних цільових аудиторій.

Національна валюта

Головним продуктом Національного банку є національна валюта – гривня, яка є предметом гордості громадян України та важливою частиною бренду України за кордоном.

HR-бренд

Національний банк – провідний роботодавець України, який залучає до роботи найкращих фахівців ринку праці та гуртує навколо себе найавторитетніших лідерів та експертів.

Історія, офіс, музей

Національний банк – це установа із багатими традиціями, унікальним головним офісом – перлиною архітектури Києва та Музеєм грошей, важливим інструментом покращення фінансової грамотності громадян.