Перейти до вмісту
"Гривня. Більше ніж гроші": 35 тисяч людей відвідали виставку про історію та символіку національної валюти
"Гривня. Більше ніж гроші": 35 тисяч людей відвідали виставку про історію та символіку національної валюти (2)
"Гривня. Більше ніж гроші": 35 тисяч людей відвідали виставку про історію та символіку національної валюти (3)
"Гривня. Більше ніж гроші": 35 тисяч людей відвідали виставку про історію та символіку національної валюти (4)
"Гривня. Більше ніж гроші": 35 тисяч людей відвідали виставку про історію та символіку національної валюти (5)
"Гривня. Більше ніж гроші": 35 тисяч людей відвідали виставку про історію та символіку національної валюти (6)

"Гривня. Більше ніж гроші": 35 тисяч людей відвідали виставку про історію та символіку національної валюти

З 28 березня до 11 травня в Українському Домі тривала масштабна виставка-експедиція "Гривня. Більше ніж гроші" – культурно-історичний та освітній проєкт, який вперше так глибоко та захопливо розповів про історію української національної валюти як символу державності, національної гідності та самобутності.

За майже шість тижнів виставку відвідали понад 35 тисяч людей, із них близько 12 тисяч – діти та підлітки. Щовихідних експозиція збирала понад 2 тисячі відвідувачів, а черги до кас стали візитівкою проєкту.

"Ідея розповісти про українську гривню з самого початку здавалася мені важливою. Але я навіть не міг уявити, наскільки сильно вона відгукнеться людям. У кооперації з творчою командою Українського Дому ми разом знайшли правильну тональність, правильні слова, правильні образи, щоб правда про українську гривню зазвучала в повний голос. Розповідаючи про минуле, нам вдалося поставити багато-багато питань і про майбутнє: про те, ким ми, українці, є, куди ми рухаємося, ким хочемо бути, – сказав Голова Національного банку України Андрій Пишний. – Наша виставка-експедиція завершила роботу. Проте це точно не епілог. Це – пролог до нової, потужної розмови про нашу ідентичність, про наші символи, про нас самих".

"Нам вдалося зробити не просто виставку, а справді великий дослідницький і освітній проєкт, присвячений українській гривні – в усьому спектрі вимірів цієї багатогранної теми: гривня як культура, історія, мистецтво, технологія, дизайн, як знак, символ і атрибут держави. Підготовка і супровід такого поліфонічного проєкту – це велика відповідальність, яку взяли на себе команди Українського Дому та Національного банку України. Нас захоплює і надихає величезний інтерес українців до своєї культури та історії, до всього того, що визначає нас як народ, як державу. Це була справді захоплива подорож, і ми щасливі, що у цій подорожі з нами побували десятки тисяч українців", – зазначила директорка Національного центру "Український Дім" Ольга Вієру.

Виставка поєднала історичний, освітній і мистецький підходи, демонструючи, що гривня – не лише засіб платежу чи міра вартості, але й невід’ємна частина української нації та важливий елемент культурної, політичної та економічної ідентичності країни. Поряд з іншими державними символами вона є атрибутом, що визначає Українську державу.

У межах виставкового проєкту відбулося 50 освітніх та публічних заходів, серед яких – лекції, квести, майстер-класи, освітні заходи, зокрема з фінансової грамотності, та тематичні публічні обговорення і дискусії з художниками, дизайнерами, істориками та фахівцями Національного банку.

Виставку-експедицію, присвячену національній валюті України, організували та провели Національний банк України та Національний центр “Український Дім”.

Партнерами проєкту стали АТ "Ощадбанк", АТ КБ "ПриватБанк", АТ "ТАСКОМБАНК", АТ "УКРСИББАНК" та компанія "Visa".

Теги:

Теги:

Підписка на сповіщення

Підписатися на оперативні сповіщення про новини