Навіть в умовах війни громадяни України продовжують отримувати через Систему BankID НБУ безпечний доступ до онлайн-послуг, які надають державні органи, громадські організації, банки та інші комерційні установи. Понад 99,7% громадян, що мають рахунки в українських банках, доступні дистанційні послуги з використанням Системи BankID НБУ.
Так, за I квартал 2022 року у Системі BankID НБУ здійснено понад 10,9 млн успішних електронних ідентифікацій, що в 2,5 раза більше ніж за аналогічний період торік.
"Стабільна робота Системи BankID НБУ має важливе значення для підтримки наших громадян у період воєнного стану, оскільки гарантує безперешкодний цілодобовий доступ до державних та фінансових сервісів", – зазначила заступник директора Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ Ольга Василєва.
Вона додала, що використання Системи BankID НБУ зараз є найзатребуванішим способом віддаленої ідентифікації та верифікації для державних та банківських послуг. Зокрема, для автентифікації громадян в мобільному застосунку "Дія" для подальшого доступу до цифрових документів та отримання виплат за програмою "єПідтримка", а також для віддаленого відкриття рахунків для громадян, які не мають можливості відвідати відділення через вимушене переміщення або неможливість банку здійснити фізичне обслуговування клієнта під час війни.
Станом на 01 квітня 2022 року Система BankID НБУ налічувала 40 банків - ідентифікаторів та 101 абонентів – надавачів послуг. Протягом І кварталу 2022 року до системи приєднались сім нових комерційних абонентів – надавачів послуг, два некомерційних абоненти – надавачі послуг, а також два абоненти-ідентифікатори: АБ "КЛІРИНГОВИЙ ДІМ" та АТ "ЮНЕКС БАНК". У лютому цього року від системи було відключено АТ "МІЖНАРОДНИЙ РЕЗЕРВНИЙ БАНК", який на 100% належав ПАТ "Сбербанк росії".