Перейти до вмісту

Публікація

Про розгляд звернень громадян у Національному банку за I півріччя 2012 року

Національний банк України, забезпечуючи виконання законодавства про звернення громадян, інформує про проходження, стан та характер виконання розгляду звернень громадян у центральному апараті Національного банку України за перше півріччя 2012 року.

Згідно з даними про стан розгляду звернень громадян протягом першого півріччя 2012 року Національний банк України розглянув та надав відповіді 2 720 громадянам України та інших держав, зокрема 71,5% із них становила частка особистих звернень громадян.

У більшості своїх звернень до Національного банку громадяни порушували питання відносин за кредитними та депозитними договорами, їх частка відповідно становила 37,6% і 23,9%.

Усі звернення громадян докладно вивчено фахівцями Національного банку України та вжито відповідних заходів. Зокрема, позитивно вирішено і надано роз’яснення 1 873 громадянам, 173 звернення ще перебувають у роботі, решта розглянута відповідно до статей 5, 7, 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян".

Підписка на сповіщення

Підписатися на оперативні сповіщення про новини