Інвестиційні монети України сьогодні користуються популярністю серед населення. За 10 місяців поточного року загальна сума від їх реалізації становить майже 40 млн. гривень.
Переваги інвестиційних монет очевидні: їх вартість не залежить від економічної ситуації та інфляції, вони є високоліквідним продуктом, адже монету можна купити та продати в будь-який час, а також це просто красивий і гарний подарунок.
“За станом на 1 листопада ми реалізували 13,5 тисячі інвестиційних монет: 5 тисяч золотих та 8,5 тисячі срібних”, – зазначає Тамара Лошманова, начальник Управління нумізматичної продукції та маркетингу Національного банку України та додає: “і активність за операціями з інвестиційними монетами практично кожний день зростає”.
Цьому сприяє постійна робота щодо активізації реалізації інвестиційних монет України, яку Національний банк України проводить з метою задоволення потреб широкого кола інвесторів.
Нині реалізацію інвестиційних монет здійснюють 33 уповноважених банки та територіальні управління Національного банку України, а також зворотний викуп цих монет на максимально вигідних для громадян умовах.
Крім того, як повідомила Тамара Лошманова, Національний банк України планує укласти договори з кількома великими банками, що мають розгалужену систему відділень, та передавати їм інвестиційні монети на реалізацію без попередньої оплати.
Як свідчить статистика, найбільшою популярністю користуються інвестиційні монети в Київському, Одеському, Львівському, Харківському та Чернігівському регіонах.
Іноземні спеціалісти та нумізмати також високо оцінили якісь карбування і дизайн українських інвестиційних монет, зокрема, Національний банк України вже має пропозицію від закордонної нумізматичної компанії взяти участь у програмі “Легендарна п’ятнадцятка”. Згідно з цією програмою щороку формується колекція з 15 найвідоміших срібних інвестиційних монет світу, які мають відповідати певним критеріям як з дизайну, так і з якості карбування.