Національний банк України, забезпечуючи виконання законодавства про звернення громадян, інформує про проходження, стан та характер виконання розгляду звернень громадян у Національному банку України за 2014 рік.
Протягом 2014 року Національний банк України отримав 30 808 письмових звернень громадян, зокрема 82,93% із них становили особисті звернення громадян.
У 2014 році до Національного банку надійшло втричі більше письмових звернень громадян, ніж у 2013 році. Така тенденція пояснюється складною соціально-економічною ситуацією в країні в цілому та у банківському секторі зокрема.
Найчастіше у минулому році в своїх зверненнях до Національного банку України громадяни порушували питання відносин за депозитними та кредитними договорами. Кількість таких звернень у 2014 році становила 19 511 і 4 099 (59,48% і 12,50%) відповідно.
Порівняно з 2013 роком також збільшилася кількість звернень громадян з питань щодо банківського нагляду, платіжних систем та розрахунків, грошового обігу, валютного регулювання та валютного контролю.
Усі звернення громадян докладно вивчено фахівцями Національного банку України та вжито відповідних заходів. Зокрема, позитивно вирішено і надано роз’яснення 29 104 громадянам (88,71%), 512 звернень ще перебувають у роботі (1,56%), надіслано за належністю 2 901 звернення (8,84%), решту розглянуто відповідно до статей 5, 7, 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян".