Національний банк України розробив проект постанови Правління Національного банку України "Про затвердження змін до Положення про забезпечення безперервного функціонування інформаційних систем Національного банку України та банків України", затвердженого постановою Правління Національного банку України від 17 червня 2004 року № 265, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 липня 2004 року № 857/9456 (зі змінами).
Проект розроблено у зв’язку з трансформацією мережі Національного банку України та припиненням виконання територіальними управліннями Національного банку функцій, які вони раніше виконували, а також у зв’язку з клопотаннями банків стосовно уточнення та конкретизації вимог щодо умов місцезнаходження віддалених резервних пунктів та місця зберігання інформації, необхідної для відновлення роботи банку, які були висунуті постановою Правління Національного банку України від 25.05.2015 року № 337.
Реалізація положень цього документу сприятиме підвищенню надійності функціонування інформаційних систем Національного банку та банків, що, у свою чергу, підвищить надійність функціонування банківської системи України в цілому.
Для досягнення цієї мети у проекті:
- конкретизовано вимоги щодо місця розташування віддаленого резервного пункту банку та відокремленого зберігання інформації, необхідної для відновлення роботи інформаційних систем банку, у разі знаходження резервного пункту банку в тому самому географічному регіоні, що й сам банк;
- переглянуто функції, які раніше виконувалися територіальними управліннями Національного банку для забезпечення безперервного функціонування інформаційних систем, та визначено, яким чином відповідні вимоги до забезпечення безперервного функціонування мають виконуватися за умови зміненої структури Національного банку.
Державне регулювання шляхом прийняття даного проекту є необхідним у зв’язку з тим, що цей проект сприятиме забезпеченню дотримання прав та інтересів суб’єктів господарювання в їх стосунках з банками шляхом зменшення ризиків припинення функціонування інформаційних систем банків та втрати інформації з цих систем, насамперед пов’язаної з обслуговуванням клієнтів.