Перейти до вмісту

Публікація

У 2015 році Національний банк України отримав на 18% менше звернень громадян, ніж у 2014 році

Національний банк України, забезпечуючи виконання законодавства України про звернення громадян, інформує про проходження, стан та характер виконання розгляду звернень громадян у Національному банку України за 2015 рік.

Протягом 2015 року Національний банк України отримав 26 726 письмових звернень громадян, зокрема 77.58% – особисті звернення громадян.

У 2015 році письмових звернень громадян отримано на 5 808 (18%) менше, ніж у 2014 році.

У минулому році в своїх зверненнях до Національного банку України громадяни найчастіше порушували питання щодо відносин за депозитними та кредитними договорами. Кількість таких звернень у 2015 році становила 12 391 і 4 540 (46.36% і 16.99%) відповідно.

Національний банк констатує тенденцію до зменшення кількості запитань від громадян щодо відносин за депозитними договорами, порівняно з 2014 роком їх надійшло на 7 120 (13.61%) менше. Також порівняно з 2014 роком зменшилася кількість звернень громадян з питань платіжних систем та розрахунків і валютного регулювання та контролю.

Усі звернення громадян всебічно вивчено фахівцями Національного банку України та вжито відповідних заходів. Зокрема позитивно вирішено і надано роз’яснення 21 223 (79.11%) громадянам, 280 (1.05%) звернень ще перебувають у роботі, решту розглянуто відповідно до статей 5, 7, 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян" – надіслано за належністю, ураховано в роботі, повернуто авторам тощо.

Підписка на сповіщення

Підписатися на оперативні сповіщення про новини