Перейти до вмісту

Публікація

У першому півріччі 2016 р. Національний банк України отримав на 31,2% менше звернень громадян, ніж за аналогічний період 2015 р.

Протягом шести місяців 2016 року кількість звернень громадян до Національного банку України суттєво скоротилася: центральний банк отримав 7 443 письмових звернення, 84,83% з яких – особисті звернення. Це на 31,2% менше, ніж за перше півріччя 2015 року.

За цей період у своїх зверненнях до Національного банку України громадяни найчастіше порушували питання щодо відносин за кредитними договорами (2 490 звернень або 33,45% від загальної кількості) та банківського нагляду (1 487 звернень або 19,98%).

Крім того, у порівнянні з першим півріччям 2015 р., у 2016 році значно скоротилася кількість звернень громадян стосовно відносин за депозитними договорами – на 83,85%, склавши 974 звернення.

Усі звернення громадян було належним чином вивчено співробітниками Національного банку та вжито відповідних заходів. Так, позитивно вирішено і надано роз’яснення 5 227 (70,23%) громадянам, ще 775 (10,41%) звернень перебувають у роботі. Решта звернень розглянута відповідно до статей 5, 7, 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян" – їх надіслано за належністю, ураховано в роботі, повернуто авторам тощо.

Нагадаємо, публікація даних про проходження, стан та характер виконання розгляду звернень громадян у Національному банку за 6 місяців 2016 року здійснюється центральним банком задля забезпечення виконання законодавства України про звернення громадян.

Підписка на сповіщення

Підписатися на оперативні сповіщення про новини