Перейти до вмісту

Публікація

Національний банк запускає "гарячу лінію" для звернень громадян

Відтепер громадяни України можуть звернутися на телефонну “гарячу лінію” Національного банку у разі виникнення питань щодо банківської діяльності за єдиним номером: + 38 (044) 230-19-60.

Згідно з Наказом Національного банку від 15 серпня 2016 р. №1423-н, ця лінія працює цілодобово в режимі аудиозапису (автовідповідач) з подальшим прослуховуванням та опрацюванням звернень.

Для реєстрації та подальшого розгляду звернення потрібно зазначити:

  • прізвище, ім’я, по-батькові громадянина
  • місце проживання (поштова адреса) та контактний телефон
  • e-mail (при бажанні отримати відповідь на електронну скриньку)
  • короткий зміст порушеного питання
  • назву банку (номер відділення) та його юридичну адресу.

Розгляду не підлягають:

  • звернення, виклад  яких не відповідає вищезазначеним вимогам
  • питання довідкового та консультативного характеру, відповіді на які можна отримати у телефонній довідці Національного банку за тел. +38 (044) 253-01-80.
  • звернення з ненормативною лексикою та образами.

Відповіді на звернення громадян надаються усно (у телефонному режимі) або письмово (за допомогою e-mail чи пошти). Максимальний строк надання відповідей – 1 місяць згідно з Законом України “Про звернення громадян.

Підписка на сповіщення

Підписатися на оперативні сповіщення про новини