З метою впровадження в системі Національного банку України загальних вимог до організації роботи з письмовими зверненнями громадян та особистого прийому громадян із застосуванням сучасних технологій опрацювання звернень громадян Правління Національного банку України прийняло постанову від 07 листопада 2013 року № 444 “Про затвердження Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян у Національному банку України”, зареєстровану в Міністерстві юстиції України 28 листопада 2013 року за № 2034/24566.
Інструкція визначає порядок приймання, реєстрації, розгляду звернень громадян, контролю за їх виконанням, основні вимоги до організації і проведення особистого прийому громадян та ведення діловодства за зверненнями громадян у системі Національного банку України.
З текстом вищезазначеної постанови Правління Національного банку України можна ознайомитися на сторінці Офіційного інтернет-представництва Національного банку України в розділі “Законодавство. Нормативно-правові та інші акти Національного банку України”.