Національний банк України, забезпечуючи виконання законодавства про звернення громадян, інформує про проходження, стан та характер виконання розгляду звернень громадян у Національному банку України за 2013 рік.
Протягом 2013 року Національний банк України отримав 10 919 письмових звернень громадян, зокрема 75,66% із них становили особисті звернення громадян.
У 2013 році отримано на 877 (7,43%) менше, ніж у 2012 році, письмових звернень громадян.
Найчастіше у своїх зверненнях до Національного банку України громадяни порушували питання відносин за кредитними та депозитними договорами. Кількість таких звернень у 2013 році становила 3 031 і 2 168 (27,76% і 19,86%) відповідно.
Порівняно з 2012 роком збільшилася кількість звернень громадян з таких питань: платіжні системи та розрахунки – на 131, грошовий обіг – на 49, реєстрація, ліцензування, реорганізація та ліквідація банків – на 24, урегулювання депозитних відносин між вкладниками і банками – на 17.
Усі звернення громадян докладно вивчено фахівцями Національного банку України та вжито відповідних заходів. Зокрема, позитивно вирішено і надано роз’яснення 9 670 громадянам (88,56%), 126 звернень ще перебувають у роботі, решту розглянуто відповідно до статей 5, 7, 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян”.