Перейти до вмісту

Публікація

У 2017 році Національного банку отримав на 5.45% менше звернень громадян, ніж у 2016 році

За 2017 рік до Національного банку України надійшло та було зареєстровано 15 434 звернення громадян, що на 5, 45% менше, ніж за 2016 рік.

Усі звернення громадян були зареєстровані, належним чином опрацьовані, за результатами їх розгляду вжито відповідні заходи. Так, вирішено 2 479 звернень, надано роз’яснення на 8 557 із них, іще 269 звернень перебувають у роботі. Решта звернень розглянута відповідно до статей 5, 7, 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян" – їх надіслано за належністю, ураховано в роботі, повернуто авторам тощо.

Традиційно найбільш популярною темою звернень громадян до Національного банку України впродовж минулого року  залишилися відносини за кредитними договорами між позичальниками та банками (4 693 звернення).

Більшість звернень (9 642) надійшла до Національного банку засобами поштового зв’язку: від громадян, уповноважених осіб, ЗМІ, через органи влади, інші установи та організації. Частина звернень була подана громадянами особисто та під час особистого прийому. Каналами електронного зв’язку (електронною поштою НБУ, від державної установи “Урядовий контактний центр”, через Систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) до НБУ надійшло 2 871 звернення. 2921 звернення отримано на телефонну “гарячу лінію” регулятора.

За звітний період НБУ провів особистий прийом 95 громадян (у 2016 році було проведено 104 прийоми).

Нагадаємо, публікація даних про проходження, стан та характер виконання розгляду звернень громадян у Національному банку за 2017 рік здійснюється центральним банком задля забезпечення виконання законодавства України про звернення громадян.

Підписка на сповіщення

Підписатися на оперативні сповіщення про новини