1. Чи буде Ощадбанк при переведенні вкладів Родовід Банку виплачувати проценти в повному обсязі? Чи не станеться так, що проценти по вкладах буде знижено?
Відсотки, що нараховані, будуть сплачуватися у повному обсязі. Тобто в день, коли вкладник прийде знімати вклад, він отримає кошти у повному обсязі і за тією відсотковою ставкою, яка була у нього в Родовід Банку.
2. Які гарантії НБУ, що при переведенні вкладів до Ощадбанку від вкладників не будуть вимагати перезаключення договорів?
Просимо не хвилюватися, примушувати вкладників перезаключати договори ніхто не буде. Ощадбанк готовий, за бажанням вкладника, видати кошти відразу по закінченню терміну договору або запропонувати варіант заключити договір за депозитною програмою Ощадбанку.
3. В які відділення Ощадбанку треба буде звертатися для отримання вкладів – в районні або за місцем мешкання?
В понеділок, 4 квітня 2011 року, звернувшись до call-центру, кожен вкладник зможе отримати інформацію до якого відділення Ощадбанку йому необхідно буде звернутись для отримання коштів. Всі вкладники зможуть отримати свої кошти у найближчому відділенні Ощадбанку за місцем проживання.
4. Скільки часу буде заблоковано картки Родовіду (враховуючи процедуру переведення коштів)?
С 31 березня 2011 року всі картки Родовід банку будуть заблоковані. Кожен вкладник, звернувшись до відділення Ощадбанку, матиме можливість отримати свій вклад готівкою або, за бажанням, заключити договір на карткове обслуговування в Ощадбанку.
5. За яким телефоном вкладники зможуть отримати інформацію?
З 4 квітня 2011 року в Ощадбанку за номером телефону 0-800-210-800, розпочне роботу call-центр для вкладників. Всі дзвінки на номер call-центру є безкоштовними.
6. Чи будуть інформуватись вкладники персонально про графік виплат та місце видачі вкладів?
Розроблено декілька механізмів інформування вкладників. Реєстр переданий Ощадбанку, містить всю контактну інформацію про вкладників.
Кожен вкладник буде особисто проінформований співробітниками Ощадбанку про графік та місце отримання виплат. Окрім цього, у всіх відділеннях Родовід банку та Ощадбанку будуть вивішені оголошення з усією необхідною для вкладників інформацією. З 4 квітня 2011 року на сайті Ощадбанку буде запроваджено інтерактивну форму для ідентифікації вкладників. Шляхом введення в цю форму прізвища та по батькові вкладника, можна буде отримати всю необхідну інформацію.
7. Скільки часу займе перенесення реєстру вкладників в Ощадбанк?
Технічні процедури з передачі реєстру вкладників Родовід банку до Ощадбанку вже розпочато. Виплати розпочнуться в кінці квітня
8. Якщо вкладник захоче розірвати договір достроково, чи будуть йому сплачені відсотки, та чи не будуть при цьому застосовані штрафні санкції, відповідно до договору з Родовід Банком?
Прийнято рішення в такому випадку не стягувати з вкладника штрафні санкції, не дивлячись на умови договору з Родовід Банком, яким вони були передбачені, а сплачувати вклад разом з нарахованими відсотками.
9. Якщо вклади були в різних валютах, чи будуть вони повертатися в цих же валютах або їх будуть повертати у гривневому еквіваленті?
Всі вклади будуть виплачені в тій валюті, яку було визначено договором.
10. Деякі люди не можуть прийти до Родовід Банку за станом здоров'я, або не можуть фізично виконати зобов’язання щодо переоформлення договорів. Як будуть вирішуватись питання з поверненням вкладів в таких випадках ?
Для вирішення цього питання буде створено групи із працівників Ощадбанку, які виїжджатимуть безпосередньо до клієнтів. При цьому, для ідентифікації клієнту-вкладнику Родовід банку необхідно мати наступні документи: паспорт, ідентифікаційний код та договір з усіма додатками. Після закінчення всіх необхідних процедур, наступного ж дня, співробітник Ощадбанку привезе вкладнику його кошти. Таким чином, банк виконає всі свої зобов`язання в повному обсязі перед своїми вкладниками.
11. Ощадбанк не є учасником Фонду гарантування вкладів. Як буде гарантуватися повернення вкладів в повному обсязі?
Виплати в Ощадбанку на 100% гарантуються державою! Тому Ощадбанку нема потреби бути учасником Фонду гарантування вкладів.
12. Як будуть сплачуватися крупні вклади, більші ніж 150 тис.грн., одночасно або частинами?
Всі вклади будуть виплачені повністю.
13. Яка доля зарплатних проектів, що відкриті у Родовід Банку? Чи будуть картки із заробітною платою автоматично переоформлені в Ощадбанку?
Всі картки Родовід банку припинили дію з 31 березня 2011 року. Але вся інформація по цих картках зберігається у договірній базі. Після передачі реєстру до Ощадбанку всі кошти по ним будуть сплачуватись.
14. Яким чином будуть сплачуватися пенсії за пенсійними картками Родовід Банку?
Для забезпечення можливості отримання пенсій та соціальної допомоги клієнтами, які відкрили рахунки в АТ «РОДОВІД БАНК», на ім’я керівників Пенсійного фонду України, Управлінь праці та соціальної політики Украйни на рівні районів, міст, районів у містах, регіонів було надіслано лист з проханням з 31 березня 2011 року призупинити перерахування коштів на рахунки АТ «РОДОВІД БАНК» та здійснювати подальшу виплату вищезазначених коштів через відділення Укрпошти.
Грошові перерахування, що будуть здійснені Пенсійним фондом України, Фондом соціального страхування, Управлінням праці та соціальної політики після 31.03.2011 клієнти зможуть отримати через поштові відділення за місцем своєї реєстрації. Для цього клієнту необхідно пред’явити пенсійне посвідчення та паспорт, а для соціальних виплат – паспорт та інші документи, необхідні для підтвердження права отримання такої допомоги.
Також пенсію можна отримати відкривши рахунок в іншому банку України у порядку, передбаченому законодавством України.
Залишок коштів з поточних пенсійних рахунків, що відкриті в АТ "РОДОВІД БАНК" можна буде отримати у відділеннях ВАТ "Ощадбанк" після їх передачі до ВАТ «Ощадбанк». Процедуру отримання коштів можна буде дізнатись за телефонами call-центру ВАТ "Ощадбанк" - 0-800-210-800.