Національний банк України повідомляє, що за станом на 21 червня 2011 року розмір виплачених грошових коштів вкладникам АТ “Родовід Банк” перевищив 3,1 млрд. грн.
Крім того, продовжується реєстрація вкладників АТ “Родовід Банк” через Контакт-Центр ВАТ “Ощадбанк”. За неповних три місяці роботи оператори Контакт-Центру прийняли та обробили понад 200 тис. дзвінків від клієнтів АТ “Родовід Банк”.
Збільшення кількості операторів і підвищення пропускної спроможності каналів зв’язку дало змогу операторам не тільки приймати дзвінки від клієнтів, а й самим телефонувати вкладникам для узгодження часу відвідання установи ВАТ “Ощадбанк”.
Близько 35% своїх коштів колишні клієнти АТ “Родовід Банк” залишили у ВАТ “Ощадбанк”, оформивши відповідний депозит. Такого результату вдалося досягнути завдяки кільком факторам. По-перше, це виважене та обґрунтоване рішення, прийняте Національним банком України та Кабінетом Міністрів України, щодо переведення вкладників саме у ВАТ “Ощадбанк”. По-друге, надзвичайно важливими чинниками є також ефективна організація процесу виплат, наявність в ВАТ “Ощадбанк” конкурентних депозитних продуктів, статус банку як державного та гарантія повернення 100% сум вкладів.
У результаті спільних плідних та сумлінних дій Національного банку України та ВАТ “Ощадбанк” поступово відновлюється кредит довіри вкладників до вітчизняної банківської системи. Проте Національний банк України і надалі постійно контролюватиме всі процеси, пов’язані з виплатами вкладів АТ “Родовід Банк”, до остаточного погашення заборгованості всім вкладникам.