За перше півріччя 2014 року до центрального апарату Національного банку України надійшло 8 874 звернення громадян, що в 2,7 раза більше, ніж надійшло за аналогічний період минулого року (за перше півріччя 2013 року надійшло 3 261 звернення).
81,4% звернень надійшло особисто від громадян, решта – від органів державної влади та інших кореспондентів.
Зростання кількості звернень до регулятора пояснюється, зокрема, підвищенням рівня відкритості та прозорості його роботи.
Найчастіше у своїх зверненнях до Національного банку України громадяни порушували питання, пов’язані з банківським наглядом, відносинами за депозитними і кредитними договорами, валютним регулюванням і валютним контролем, платіжними системами і розрахунками тощо.
На сьогодні Національним банком України позитивно вирішено та надано роз’яснення 80% звернень. На розгляді перебуває 11,28% звернень.
Національний банк України докладно вивчає кожне звернення, що надходить на його адресу, та розглядає його відповідно до вимог чинного законодавства.