Перейти до вмісту
Банківське переддоговірне інформування клієнтів щодо послуг стає прозорішим

Банківське переддоговірне інформування клієнтів щодо послуг стає прозорішим

Національний банк уточнив вимоги до інформаційного забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг, передбаченого у відповідному  Положенні, затвердженому постановою Правління Національного банку України від 28 листопада 2019 року № 141 (зі змінами).

Зокрема, уточнено:

  • місце та форма розміщення попереджень про можливі наслідки в разі користування послугами банку на власному вебсайті та в рекламі на інших вебсайтах;
  • порядок розкриття істотних характеристик банківської послуги на власному вебсайті банку, на інших вебсайтах та в рекламі;
  • розкриття інформації / поширення реклами про роздрібні продукти, технології та інструменти банку, що існують у формі окремих проєктів (фінтех-проєкт).

Передбачені зміни щодо інформаційного забезпечення сприятимуть усвідомленому прийняттю рішення споживачем про користування послугою банку.

Постанова Правління Національного банку України від 18 жовтня 2023 року № 129 “Про затвердження Змін до Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг” набирає чинності з 21 жовтня 2023 року.

Для банків передбачено перехідний період 1 місяць на приведення своєї діяльності у відповідність до затверджених змін.

Підписка на сповіщення

Підписатися на оперативні сповіщення про новини