Перейти до вмісту
Система BankID НБУ має високий попит серед громадян для отримання державних та банківських онлайн-послуг

Система BankID НБУ має високий попит серед громадян для отримання державних та банківських онлайн-послуг

Упродовж ІІ кварталу 2022 року Система BankID НБУ продовжувала стабільно забезпечувати безперешкодний та цілодобовий доступ громадян до онлайн-послуг, які надають державні органи, громадські організації, фінансовий сектор та інші комерційні установи.

Це має особливу важливість для громадян, насамперед вимушено переміщених, в  умовах воєнного стану в Україні.

Наразі система доступна понад 99,7% клієнтам–власникам платіжних карток в Україні. Вона користується високим попитом серед громадян як спосіб віддаленої ідентифікації та верифікації для отримання державних та банківських послуг.

Так, за IІ квартал 2022 року в Системі BankID НБУ здійснено понад 6,5 млн успішних електронних ідентифікацій, що на чверть (25%) більше ніж за аналогічний період торік.

Зокрема, Система BankID НБУ активно використовувалась для:

  • надання державних публічних послуг, зокрема через мобільний додаток «Дія» та на порталі ID.gov.ua;
  • віддаленого відкриття рахунків, у тому числі громадянам, які не мають можливості відвідати відділення через вимушене переміщення або неможливість банку здійснити фізичне обслуговування клієнтів під час війни.

Станом на 1 липня 2022 року кількість абонентів Системи BankID НБУ становила 140, із них 40 банків (абонентів-ідентифікаторів) та 100 учасників – надавачів послуг. 

Нагадаємо, що під час дії воєнного стану тарифи на послуги або операції, що надаються або здійснюються Національним банком України в Системі BankID НБУ, було скасовано, тобто з абонентів (ідентифікаторів та надавачів послуг) не стягується плата за підключення, супроводження та оброблення трансакцій.

Теги:

Теги:

Підписка на сповіщення

Підписатися на оперативні сповіщення про новини