Учасники другої хвилі благодійної акції "Смілива гривня" зібрали монетами 4,3 млн грн.
Акція насамперед спрямовувалася на дітей та молодь, які мали можливість взяти участь у зборі монет у своїх навчальних закладах.
"Донати для підтримки сил оборони сьогодні вже стали невід’ємною частиною життя ледь не кожного українця. Долучитися до цієї великої справи прагнуть і наші діти. Акція "Смілива гривня" дає їм таку можливість, – прокоментувала директор Департаменту комунікацій НБУ Юлія Євтушенко. – Особлива подяка педагогам, які активно організовували збір монет у навчальних закладах. Участь в акції цьогоріч взяли понад 2,5 тисячі навчальних закладів з усіх куточків України, навіть з тимчасово окупованих територій. Благодійна акція "Смілива гривня" спрямована не лише на підтримку наших захисників, вона також сприяє формуванню культури благодійності серед дітей та молоді, яка є частиною фінансової культури".
Збір монет тривав по всій Україні упродовж трьох місяців – з 04 вересня до 08 грудня цього року. Сума зібраних коштів перераховувалася на спецрахунок Національного банку, відкритий для потреб сил оборони України.
Кожен міг передати для допомоги українським військовим монети номіналами 10, 50 копійок та 1, 2, 5, 10 гривень через широку мережу банків-партнерів: ПриватБанк, Ощадбанк, ПУМБ.
Крім того, можна було передати неплатіжні монети 1, 2, 5, 25 копійок, поклавши їх до скриньки у відділеннях ПУМБу. Еквівалент цих монет також перераховано на спецрахунок.
Нагадаємо, що мобілізація коштів для потреб оборони є одним із пріоритетних напрямів у роботі Національного банку з початку війни. 24 лютого 2022 року Національний банк відкрив спеціальний рахунок для допомоги українським захисникам. Кошти на нього надходять як від громадян та підприємств України, так і від міжнародної спільноти. Від початку повномасштабної війни на цей рахунок перераховано понад 31,4 мільярда гривень, із них понад 30 мільярдів гривень вже перераховано на потреби оборони.
Національний банк вперше ініціював благодійну акцію "Смілива гривня" у 2022 році. Під час першої хвилі акції до благодійного збору монет для підтримки українських захисників долучилися понад 2 400 колективів, із них 81 % – це навчальні заклади.
Більше про благодійну акцію "Смілива гривня" – за посиланням: https://promo.bank.gov.ua/brave-hryvnia.
Інформаційний партнер акції: Фокстрот.
Креативний партнер: Креативне агентство Banda.