З метою підвищення рівня сервісу під час реалізації нумізматичної продукції, Національний банк тимчасово призупиняє прийом замовлень у інтернет-магазині нумізматичної продукції і розпочинає масштабну оптимізацію цього сервісу.
Упродовж функціонування інтернет-магазину Національний банк отримав численні побажання та пропозиції від користувачів щодо його вдосконалення. Усі пропозиції та зауваження щодо роботи інтернет-магазину, які надійшли до Національного банку, не залишаться поза увагою та будуть враховані під час робіт із його удосконалення.
Крім того, враховуючи побажання клієнтів, Національний банк здійснить низку уточнень в частині діючих правил, що регламентують діяльність інтернет-магазину.
На період проведення робіт нумізматична продукція реалізовуватиметься:
- через систему «Оnline-замовлення» Національного банку (https://bank.gov.ua/WebSelling);
- у банках дистриб’юторах: АТ “Ощадбанк”, АБ “УКРГАЗБАНК”, АТ “АБ “РАДАБАНК”, АТ “ТАСКОМБАНК”.
Національний банк просить вибачення за тимчасові незручності. Про відновлення роботи інтернет-магазину буде повідомлено додатково.
Із січня 2021 року через інтернет-магазин Національного банку:
- реалізовано понад 730 тисяч штук нумізматичної продукції,
- сформовано та надіслано логістичними компаніями більше 62 тисяч посилок до найвіддаленіших куточків України,
- видано клієнтам через пункт самовивезення (м. Київ, Контрактова площа, 2-А) понад 31 тисячу замовлень,
- надано більше 10 тисяч роз’яснень та консультацій службою підтримки.