Перейти до вмісту
Стартували роботи з оптимізації інтернет-магазину нумізматичної продукції Національного банку

Стартували роботи з оптимізації інтернет-магазину нумізматичної продукції Національного банку

З метою підвищення рівня сервісу під час реалізації нумізматичної продукції, Національний банк тимчасово призупиняє прийом замовлень у інтернет-магазині нумізматичної продукції і розпочинає  масштабну оптимізацію цього сервісу.

Упродовж функціонування інтернет-магазину Національний банк отримав численні побажання та пропозиції від користувачів щодо його вдосконалення. Усі пропозиції та зауваження щодо роботи інтернет-магазину, які надійшли до Національного банку, не залишаться поза увагою та будуть враховані під час робіт із його удосконалення.

Крім того, враховуючи побажання клієнтів, Національний банк здійснить низку уточнень в частині діючих правил, що регламентують діяльність інтернет-магазину.

На період проведення робіт нумізматична продукція реалізовуватиметься:

  • через систему «Оnline-замовлення» Національного банку (https://bank.gov.ua/WebSelling);
  • у банках дистриб’юторах: АТ “Ощадбанк”, АБ “УКРГАЗБАНК”, АТ “АБ  “РАДАБАНК”, АТ “ТАСКОМБАНК”.

Національний банк просить вибачення  за тимчасові незручності. Про відновлення  роботи інтернет-магазину буде повідомлено додатково.

Довідково

Із січня 2021 року через інтернет-магазин Національного банку:

  • реалізовано понад 730 тисяч штук нумізматичної продукції,
  • сформовано та надіслано логістичними компаніями більше 62 тисяч посилок до найвіддаленіших куточків України,
  • видано клієнтам через пункт самовивезення (м. Київ, Контрактова площа, 2-А) понад 31 тисячу замовлень,
  • надано більше 10 тисяч роз’яснень та консультацій службою підтримки.

 

Підписка на сповіщення

Підписатися на оперативні сповіщення про новини