Стабільна та надійна робота Системи BankID НБУ відіграє важливе значення в сфері дистанційних сервісів, особливо в умовах воєнного стану в Україні. Адже система залишається затребуваним способом віддаленої ідентифікації та верифікації громадян для дистанційного отримання фінансових послуг та різних державних сервісів, зокрема доступних в мобільному додатку "Дія".
Наразі вже понад 99,9% фізичним особам – держателям платіжних карток українських банків доступні дистанційні послуги з використанням Системи BankID НБУ.
Так, за IІІ квартал 2022 року в Системі BankID НБУ здійснено понад 8,4 млн успішних електронних ідентифікацій, що майже на третину більше, ніж у ІІ кварталі цього року.
Щомісячна кількість ідентифікацій у системі вже перевищує довоєнний рівень. Так, у липні відбулося близько 3 млн успішних ідентифікацій, водночас у 2021 році в середньому відбувалося 2,5 млн успішних ідентифікацій щомісяця.
У серпні – вересні цього року до Системи BankID НБУ підключилося пʼять нових абонентів: два абоненти-ідентифікатори (АКБ "Конкорд" (Neobank) та АКБ "ІНДУСТРІАЛБАНК) та три абоненти – надавачі послуг (АТ "ПУМБ", ТОВ "Кул Кредіт", ТДВ "ЕКСПРЕС СТРАХУВАННЯ").
Також за цей період роботу в системі відновила низка небанківських фінансових установ, підключених до системи у статусі абонентів-надавачів послуг, які на початку війни були вимушені тимчасово припинити надання своїх послуг.
Станом на 1 жовтня 2022 року до Системи BankID НБУ підключено 138 абонентів, зокрема:
- 40 банків (абонентів-ідентифікаторів);
- 98 учасників – надавачів послуг.