Звичайна версія сайту
Перейти до вмісту
Затребуваність Системи BankID НБУ як способу віддаленої ідентифікації та верифікації громадян для отримання онлайн-послуг зростає

Затребуваність Системи BankID НБУ як способу віддаленої ідентифікації та верифікації громадян для отримання онлайн-послуг зростає

Стабільна та надійна робота Системи BankID НБУ відіграє важливе значення в сфері дистанційних сервісів, особливо в умовах воєнного стану в Україні. Адже система залишається затребуваним способом віддаленої ідентифікації та верифікації громадян для дистанційного отримання фінансових послуг та різних державних сервісів, зокрема доступних в мобільному додатку "Дія". 

Наразі вже понад 99,9% фізичним особам – держателям платіжних карток українських банків доступні дистанційні послуги з використанням Системи BankID НБУ.

Так, за IІІ квартал 2022 року в Системі BankID НБУ здійснено понад 8,4 млн успішних електронних ідентифікацій, що майже на третину більше, ніж у ІІ кварталі цього року. 

Щомісячна кількість ідентифікацій у системі вже перевищує довоєнний рівень. Так, у липні відбулося близько 3 млн успішних ідентифікацій, водночас у 2021 році в середньому відбувалося 2,5 млн успішних ідентифікацій щомісяця.

У серпні – вересні цього року до Системи BankID НБУ підключилося пʼять нових  абонентів: два абоненти-ідентифікатори (АКБ "Конкорд" (Neobank) та АКБ "ІНДУСТРІАЛБАНК) та три абоненти – надавачі послуг (АТ "ПУМБ", ТОВ "Кул Кредіт", ТДВ "ЕКСПРЕС СТРАХУВАННЯ").

Також за цей період роботу в системі відновила низка небанківських фінансових установ, підключених до системи у статусі абонентів-надавачів послуг, які на початку війни були вимушені тимчасово припинити надання своїх послуг.

Станом на 1 жовтня 2022 року до Системи BankID НБУ підключено 138 абонентів, зокрема:

  • 40 банків (абонентів-ідентифікаторів);
  • 98 учасників – надавачів послуг.
Теги
Підписка на сповіщення

Підписатися на оперативні сповіщення про новини