Національний банк України, реалізуючи функцію захисту прав споживачів фінансових послуг, виявив з боку ТОВ “СПОЖИВЧИЙ ЦЕНТР” (ЄДРПОУ 37356833) факти порушення вимоги частини шостої статті 29 Закону України “Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг” (далі – Закон). Ця норма стосується зобов’язання учасників ринків небанківських фінансових послуг надавати на письмову вимогу Національного банку відповідну інформацію та копії документів.
За несвоєчасне надання інформації Національний банк застосовує штрафну санкцію в розмірі від 100 до 2000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян відповідно до пункту 2 частини першої статті 41 Закону.
Отже, у зв’язку з виявленими фактами багаторазового несвоєчасного надання інформації Національному банку упродовж суттєвого періоду часу на запити з метою розгляду звернень споживачів фінансових послуг на виконання Закону України “Про звернення громадян” до ТОВ “СПОЖИВЧИЙ ЦЕНТР” застосовано заходи впливу у вигляді накладення штрафів за наступні дванадцять порушень упродовж календарного року, які є систематичними, на загальну суму 408 000 грн.
Відповідні рішення ухвалені згідно з постановами уповноваженої посадової особи Національного банку про накладення штрафної санкції за порушення закону від 2 серпня 2022 року.
Нагадаємо, 22 липня 2022 року, 25 липня 2022 року та 29 липня 2022 року до ТОВ “СПОЖИВЧИЙ ЦЕНТР” було застосовано заходи впливу за несвоєчасне надання інформації.
ТОВ “СПОЖИВЧИЙ ЦЕНТР” продовжує здійснювати свою діяльність у період дії воєнного стану відповідно до наявної ліцензії – надання коштів у позику, зокрема й на умовах фінансового кредиту.