Звичайна версія сайту
Перейти до вмісту

УТОЧНЕННЯ: Національний банк уточнює механізм та можливості використання системи Bank ID Національного банку

Зважаючи на поширення у ЗМІ інформації стосовно нібито пропозиції про "перетворення банківської картки в паспорт", Національний банк уточнює механізм та можливості використання системи Bank ID Національного банку.

Національна система BankID Національного банку України – сервіс, який уже зараз дозволяє проводити дистанційну ідентифікацію клієнтів банків для отримання ними адміністративних послуг в електронному режимі. Отримання цих послуг проводиться на Єдиному державному порталі адміністративних послуг (https://poslugy.gov.ua) та інших порталах органів виконавчої влади.

Водночас Національний банк хоче запропонувати банкам через систему BankID Національного банку України проводити також дистанційну ідентифікацію клієнтів, що мають відкриті рахунки, платіжні картки та підключені до інтернет-банкінгу, щоб у режимі онлайн пропонувати їм нові банківські послуги.

Запропонований механізм передбачає, що фізична присутність особи (а також наявність у неї паспорта та інших необхідних документів) буде необхідною лише для первинної ідентифікації банком.

У подальшому клієнт банку зможе отримувати банківські послуги (відкриття рахунків, здійснення переказів тощо) у цьому або іншому банку, використовуючи для ідентифікації свій пароль та логін до системи BankID Національного банку та підтверджуючи замовлення послуг електронним цифровим підписом (ЄЦП).

Нагадаємо, що банки України здійснюють обслуговування громадян за паспортом або іншим документом, що посвідчує особу.

Паспорт громадянина України видається відповідно до статті 21 Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус".

Підписка на сповіщення

Підписатися на оперативні сповіщення про новини