Звичайна версія сайту
Перейти до вмісту
Встановлено порядок повідомлення надавачами фінансових або супровідних послуг про настання технічного збою або інших невідворотних обставин

Встановлено порядок повідомлення надавачами фінансових або супровідних послуг про настання технічного збою або інших невідворотних обставин

Національний банк України встановив порядок повідомлення надавачами фінансових або супровідних послуг про настання технічного збою або інших невідворотних обставин, які об’єктивно унеможливлюють проведення оцінювання кредитоспроможності споживача або виконання обов’язку та строків подання інформації про споживчий кредит до бюро кредитних історій, включеного до Єдиного реєстру бюро кредитних історій.

Порядок повідомлення складається з двох етапів:

  1. Повідомлення надавачем фінансових або супровідних послуг про факт настання технічного збою або інших невідворотних обставин на “гарячу лінію” Національного банку України не пізніше ніж на другий робочий день, а в разі настання технічного збою або інших невідворотних обставин у вихідний, святковий або неробочий день – наступного робочого дня від дати настання технічного збою або інших невідворотних обставин;
  2. Письмове підтвердження факту настання технічного збою або інших невідворотних обставин протягом п’яти робочих днів із дня надання повідомлення.

Порядком встановлюються вимоги до переліку інформації, яка має зазначатися в повідомленні на “гарячу лінію” Національного банку України, а саме:

  1. Інформація про надавача фінансових або супровідних послуг та про особу, яка повідомляє про технічний збій або інші невідворотні обставини;
  2. Суть, дата, час та чинники технічного збою або інших невідворотних обставин, які унеможливлюють виконання вимог законодавства України;
  3. Можливість укладення договорів про споживчий кредит під час дії технічного збою або інших невідворотних обставин.

Також встановлюються вимоги до переліку інформації, яка має зазначатися в письмовому підтвердженні технічного збою або інших невідворотних обставин, у тому числі:

  • причини, що призвели до настання технічного збою або інших невідворотних обставин;
  • статус щодо закінчення або продовження дії технічного збою або інших невідворотних обставин;
  • дата і час закінчення технічного збою або інших невідворотних обставин або план відновлення діяльності надавача фінансових або супровідних послуг щодо можливості виконання вимог законодавства України.

Інформація про технічний збій або інші невідворотні обставини може не надаватися надавачем фінансових або супровідних послуг, якщо тривалість такого технічного збою або інших невідворотних обставин не перевищує 24 годин поспіль з моменту настання технічного збою або інших невідворотних обставин та за цих умов не було допущено порушення вимог законодавства України.

Теги
Підписка на сповіщення

Підписатися на оперативні сповіщення про новини