Із 03 серпня 2020 року Наталія Бондаренко за власним бажанням завершує роботу на посаді директора Департаменту комунікацій Національного банку України. Незабаром буде оголошений конкурсний відбір для заміщення цієї вакантної посади.
"За понад п’ять років роботи в Національному банку Наталія Бондаренко розбудувала комунікації регулятора, ґрунтуючись на досвіді провідних центробанків світу та привносячи власні знання та вміння, так, що сьогодні Національний банк України користується репутацією одного з найпрозоріших центробанків світу та однієї з найбільш відкритих державних інституцій в Україні", – наголосив Голова Національного банку Кирило Шевченко.
"Прозорість – одна з п’яти пріоритетних цінностей Національного банку. Минулого року Національний банк отримав міжнародну нагороду Central Banking Awards у категорії "Прозорість", і це якнайкраще демонструє прогрес, який ми здійснили за останнє п’ятиріччя, щоб втілити цю цінність в життя. Після себе я залишаю налагоджену систему управління комунікаціями, активну роботу над підвищенням фінансової грамотності, сучасні та клієнтоорієнтовані канали комунікацій НБУ і професійну команду", – підсумувала Наталія Бондаренко.
Наталія Бондаренко здійснювала керівництво комунікаціями Національного банку з грудня 2014 року. У її підпорядкуванні були стратегічні комунікації НБУ та зв’язки з громадськістю і медіа, робота з підвищення фінансової грамотності, Музей грошей НБУ, Експертна платформа НБУ та візуальні комунікації регулятора, а також канали комунікацій центробанку – вебсайт, тематичні мікросайти та лендінги, сторінки НБУ у п’яти соціальних мережах.
До ключових досягнень Національного банку в площині комунікацій та підвищення фінансової грамотності за час каденції Наталії Бондаренко належать:
- створення Стратегії комунікацій НБУ та побудова системи управління комунікаціями НБУ;
- проведення міжнародних тематичних заходів – Щорічної дослідницької конференції на тему "Комунікації центрального банку: від таємниці до прозорості" та тематичного міжнародного семінару для комунікаційників центральних банків у 2019 році, а також міжнародного «Форуму з фінансової інклюзії. Нікого за бортом» у 2018–2019 рр.;
- розробка Стратегії фінансової грамотності (візія);
- запуск нового вебсайту НБУ;
- підвищення фінансової грамотності населення через інтеграцію НБУ в систему міжнародних заходів Global Money Week, проведення регіональних днів фінобізнаності «Економічний експрес», повноцінного відкриття Музею грошей НБУ для широкого загалу та здійснення інших заходів для школярів та студентства;
- проведення всеукраїнських широкомасштабних інформаційних кампаній «Залишайся вдома – плати/купуй онлайн» та #ШахрайГудбай;
- створення Експертної платформи НБУ як майданчика для аналітичних комунікацій працівників НБУ.