Звичайна версія сайту
Перейти до вмісту
Фінансова установа порушила ваші права. До кого звертатися?

Фінансова установа порушила ваші права. До кого звертатися?

Національний банк продовжує перебудовувати своє спілкування з громадянами, аби максимально швидко надавати роз’яcнення та реагувати на випадки порушення прав споживачів.

Для початку зверніться безпосередньо до банку, адже деякі питання чи випадки порушення прав можна легко вирішити на цьому рівні. Якщо банк не реагує навіть після оскарження, варто звертатися до Національного банку.

Найбезпечніші канали звернення до НБУ – електронна пошта та "гаряча" лінія.

У сьогоднішній ситуації поширення коронавірусу в Україні найбезпечніше та найзручніше звертатися  до Національного банку за допомогою дистанційних каналів:

  • надішліть звернення на електронну пошту [email protected], використовуючи спеціальну форму. Найближчим часом з’явиться можливість подати звернення відразу на вебсайті НБУ;
  • зателефонуйте за номером 0 800 505 240, дзвінки безкоштовні. Якщо ви телефонуєте в неробочий час або всі оператори зайняті, залиште ваш номер телефону на автовідповідач, щоб фахівець Національного банку міг з вами зв'язатися пізніше; 
  • надішліть лист разом із документами на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.

Потрібно розповісти суть питання, зазначити інформацію про себе та контакти.

У зверненні вкажіть ваше прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання та електронну пошту. Розкажіть суть порушеного питання, вашої пропозиції чи скарги. Інформації має бути достатньо для обґрунтованого рішення НБУ.

Які звернення НБУ не розглядає?

Національний банк не розглядає анонімні зверненням без імені автора та зазначення місця його проживання. Питання поза компетенцією НБУ ми пересилаємо до відповідального державного органу та обов’язково повідомляємо про це людину.

Якщо громадянин не вказав достатньо інформації, ми повертаємо звернення та просимо уточнити дані. Також не розглядається повторне звернення з того ж питання, якщо перше звернення було вирішено.

Відповідь на письмове звернення надається не пізніше 30 днів. 

Але, якщо звернення не потребує додаткового вивчення та перевірки, то відповідь надається впродовж 15 днів. У іншому разі НБУ може продовжити строк розгляду, обов’язково повідомивши про це скаржника. Загальний строк вирішення питань не може перевищувати 45 днів.

Більше дізнатися про правила звернень громадян до Національного банку можна з Інструкції про організацію розгляду звернень громадян, проведення особистого прийому та забезпечення доступу до публічної інформації в Національному банку України, яка затверджена рішенням Правління Національного банку України від 14 травня 2020 року №332-рш.

Теги
Підписка на сповіщення

Підписатися на оперативні сповіщення про новини