Національний банк піклується про здоров’я своїх співробітників та про здоров’я громадян, які звертаються до нас зі зверненнями. Тому ми дещо змінюємо правила прийому звернень громадян на період дії карантину.
У сьогоднішній ситуації поширення коронавірусу в країні найбезпечнішими каналами звернень до Національного банку є дистанційні канали – електронна пошта та гаряча лінія.
Громадяни можуть звернутися поштою nbu@bank.gov.ua та підкріпити усі необхідні документи. Звертаємо увагу, що лист варто писати за спеціальною формою, її можна завантажити за посиланням.
Також для громадян працює гаряча лінія за телефоном 0 800 505 240. Дзвінки безкоштовні. Через ситуацію в країні зараз маємо багато дзвінків на гарячу лінію. Тому очікування може тривати довше, ніж зазвичай. Але громадян може залишити повідомлення на автовідповідач після 40 секунд очікування, фахівці НБУ обов’язково перетелефонують.
НБУ змінює правила прийому звернень паперовими листами. Звернення разом з документами можна надіслати поштою на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9. Але з 23 березня 2020 року на час карантину фахівці НБУ тимчасово припинять приймати паперові звернення, які раніше приймалися за адресами: вул. Інститутська, 11-б та Контрактова площа, 2-б.
Крім того, в таких умовах органам державної влади краще надсилати звернення через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади, а банкам та небанківським фінансовим установам – електронною поштою. НБУ продовжить приймати паперові листи від органів державної влади та банків, але для безпеки рекомендуємо користуватися дистанційними каналами.